Gå til innhold

Hva er startlønn som ingeniør innenfor energi på Equinor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har et økonomi prosjekt på skolen i tiende trinn. Der skal vi ha jobb og utdanning og budskjett og alt slikt. Jeg valgte da ved veiledning av min mor, å bli energi-ingeniør og jobbe på Equinor. Begge foreldrene mine jobber på equinor så jeg valgte det siden da kunne de hjelpe meg å finne ut lønn og slikt. Det viste seg at de ikke kunne det, så derfor spør jeg her i stedet siden jeg ikke klarer å finne det på nettet. Det jeg trenger å vite er hvor mye som er startlønnen til en energi-ingeniør på equinor, og hva som blir lønnen jo lengre man jobber der?

Anonymkode: 23205...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du har postet under barn og familie, muligens feil…?

Anonymkode: b4ebc...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

600.000ish. Avhenger av utdanning og lønnsforhandlinger. 

Anonymkode: 908f5...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har et økonomi prosjekt på skolen i tiende trinn. Der skal vi ha jobb og utdanning og budskjett og alt slikt. Jeg valgte da ved veiledning av min mor, å bli energi-ingeniør og jobbe på Equinor. Begge foreldrene mine jobber på equinor så jeg valgte det siden da kunne de hjelpe meg å finne ut lønn og slikt. Det viste seg at de ikke kunne det, så derfor spør jeg her i stedet siden jeg ikke klarer å finne det på nettet. Det jeg trenger å vite er hvor mye som er startlønnen til en energi-ingeniør på equinor, og hva som blir lønnen jo lengre man jobber der?

Anonymkode: 23205...055

Ring NITO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...