AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Jeg har et økonomi prosjekt på skolen i tiende trinn. Der skal vi ha jobb og utdanning og budskjett og alt slikt. Jeg valgte da ved veiledning av min mor, å bli energi-ingeniør og jobbe på Equinor. Begge foreldrene mine jobber på equinor så jeg valgte det siden da kunne de hjelpe meg å finne ut lønn og slikt. Det viste seg at de ikke kunne det, så derfor spør jeg her i stedet siden jeg ikke klarer å finne det på nettet. Det jeg trenger å vite er hvor mye som er startlønnen til en energi-ingeniør på equinor, og hva som blir lønnen jo lengre man jobber der? Anonymkode: 23205...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Del Skrevet 27. januar Du har postet under barn og familie, muligens feil…? Anonymkode: b4ebc...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #3 Del Skrevet 27. januar 600.000ish. Avhenger av utdanning og lønnsforhandlinger. Anonymkode: 908f5...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 27. januar #4 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har et økonomi prosjekt på skolen i tiende trinn. Der skal vi ha jobb og utdanning og budskjett og alt slikt. Jeg valgte da ved veiledning av min mor, å bli energi-ingeniør og jobbe på Equinor. Begge foreldrene mine jobber på equinor så jeg valgte det siden da kunne de hjelpe meg å finne ut lønn og slikt. Det viste seg at de ikke kunne det, så derfor spør jeg her i stedet siden jeg ikke klarer å finne det på nettet. Det jeg trenger å vite er hvor mye som er startlønnen til en energi-ingeniør på equinor, og hva som blir lønnen jo lengre man jobber der? Anonymkode: 23205...055 Ring NITO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå