AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Skrevet 27. januar Nye EU-dommer kan gi deltidsansatte rett på overtid, også i Norge selv om Brenna sier at det ikke er noen automatikk i det. Hvis det blir innført i Norge skal jeg skaffe meg en 29 % stilling og jobbe to dager ekstra i uka, og tjene mer enn når jeg nå jobber 100 % og likevel jobbe mindre 😊 Anonymkode: 9beb8...628
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Skrevet 27. januar Nettopp derfor vil det aldri bli noe av. Anonymkode: 655c7...2e3 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar #3 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nye EU-dommer kan gi deltidsansatte rett på overtid, også i Norge selv om Brenna sier at det ikke er noen automatikk i det. Hvis det blir innført i Norge skal jeg skaffe meg en 29 % stilling og jobbe to dager ekstra i uka, og tjene mer enn når jeg nå jobber 100 % og likevel jobbe mindre 😊 Anonymkode: 9beb8...628 Ja, værsågod hvis du tror det er hundre prosent vanntett. Plutselig står du med kun 29prosent. Misunnelsen og kjønnsdriften er det kraftigste hos mennesker har jeg hørt, stemmer bra det! Anonymkode: 8eaff...fcb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå