Macro Skrevet 27. januar #1 Skrevet 27. januar Siden torsdag har jeg prøvd å tilbakestille passord for å få logge inn på min nye telefon. Jeg har sjekket x antall ganger at det er riktig epost-adresse. Er funksjonen rett og slett borte?
Rhodiola Skrevet 28. januar #2 Skrevet 28. januar Macro skrev (16 timer siden): Siden torsdag har jeg prøvd å tilbakestille passord for å få logge inn på min nye telefon. Jeg har sjekket x antall ganger at det er riktig epost-adresse. Er funksjonen rett og slett borte? Hei @Macro. Funksjonen er ikke borte og skal fungere som vanlig. Har du sjekket alle mapper i innboksen din (spamfiltrerte e-poster, blokkerte avsendere osv.)? Rhodiola, adm.
Macro Skrevet 28. januar Forfatter #3 Skrevet 28. januar Rhodiola skrev (9 timer siden): Hei @Macro. Funksjonen er ikke borte og skal fungere som vanlig. Har du sjekket alle mapper i innboksen din (spamfiltrerte e-poster, blokkerte avsendere osv.)? Rhodiola, adm. Det har jeg. Har til og med fått en annen person til å se over for sikkerhetsskyld😅 Hvilken adresse kommer eposten fra? Egmont? Klikk? Andre tips til hva som kan gjøres?
Macro Skrevet 28. januar Forfatter #4 Skrevet 28. januar Huff, du hadde helt rett. Dere var blokkerte. Tusen hjertelig takk for hjelp🎉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå