Macro Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Siden torsdag har jeg prøvd å tilbakestille passord for å få logge inn på min nye telefon. Jeg har sjekket x antall ganger at det er riktig epost-adresse. Er funksjonen rett og slett borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Macro skrev (På 27.1.2025 den 14.07): Siden torsdag har jeg prøvd å tilbakestille passord for å få logge inn på min nye telefon. Jeg har sjekket x antall ganger at det er riktig epost-adresse. Er funksjonen rett og slett borte? Ekspander Hei @Macro. Funksjonen er ikke borte og skal fungere som vanlig. Har du sjekket alle mapper i innboksen din (spamfiltrerte e-poster, blokkerte avsendere osv.)? Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 28. januar Forfatter #3 Del Skrevet 28. januar Rhodiola skrev (På 28.1.2025 den 6.20): Hei @Macro. Funksjonen er ikke borte og skal fungere som vanlig. Har du sjekket alle mapper i innboksen din (spamfiltrerte e-poster, blokkerte avsendere osv.)? Rhodiola, adm. Ekspander Det har jeg. Har til og med fått en annen person til å se over for sikkerhetsskyld😅 Hvilken adresse kommer eposten fra? Egmont? Klikk? Andre tips til hva som kan gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 28. januar Forfatter #4 Del Skrevet 28. januar Huff, du hadde helt rett. Dere var blokkerte. Tusen hjertelig takk for hjelp🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå