AnonymBruker Skrevet i går, 13:08 #1 Del Skrevet i går, 13:08 Bf mener han skal kalle inn til mekling for noe han er uenig i. Dette må han jo bare gjøre men jeg husker ikke hvordan man blir kalt inn. Får begge to mail? Digipost? Eller bare forelderen som begjærer meklingen? Anonymkode: 23160...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:15 #2 Del Skrevet i går, 13:15 Grunnen for at jeg spør er fordi jeg ikke stoler på bf,er redd for at han bestiller mekling og lar være å si det til meg for så å si jeg ikke møtte opp til mekling…. For å sverte meg/sette meg i dårlig lys… Anonymkode: 23160...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:19 #3 Del Skrevet i går, 13:19 Begge får innkalling, enten per post eller digipost, samt påminnelse om timen på sms dagen før. Hvertfall slik det gjøres her. Anonymkode: d36ac...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:20 #4 Del Skrevet i går, 13:20 Det er mekleren som kaller inn så bf er ikke involvert. Du får brev i posten. Anonymkode: 190a9...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ATV-Videre Skrevet i går, 13:22 #5 Del Skrevet i går, 13:22 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bf mener han skal kalle inn til mekling for noe han er uenig i. Dette må han jo bare gjøre men jeg husker ikke hvordan man blir kalt inn. Får begge to mail? Digipost? Eller bare forelderen som begjærer meklingen? Anonymkode: 23160...e43 Heldigvis vet de at det finnes mange idioter som kan finne på noe sånt, så de sender deg egen innkalling. Tror jeg fikk på digipost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:23 #6 Del Skrevet i går, 13:23 ATV-Videre skrev (Akkurat nå): Heldigvis vet de at det finnes mange idioter som kan finne på noe sånt, så de sender deg egen innkalling. Tror jeg fikk på digipost? Ja jeg håper de har en slags ordning på det pga denne grunnen…. Anonymkode: 23160...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:24 #7 Del Skrevet i går, 13:24 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bf mener han skal kalle inn til mekling for noe han er uenig i. Dette må han jo bare gjøre men jeg husker ikke hvordan man blir kalt inn. Får begge to mail? Digipost? Eller bare forelderen som begjærer meklingen? Anonymkode: 23160...e43 Jeg fikk både brev i posten og e-post fra mekler, da de gjerne ville ha en kort oppsummering av hva utfordringene våre var fra begge sider. Vet ikke hvor vanlig det sistnevnte er, men de ba i hvertfall om bekreftelse før oppmøte fra begge parter:) Anonymkode: a08a0...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:27 #8 Del Skrevet i går, 13:27 Jeg bor i Trondheim, og her fikk kun jeg som bestilte timebekreftelse. Anonymkode: dcc9d...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:28 #9 Del Skrevet i går, 13:28 Hm, jeg bestilte time hos fvk, de ønsket hans telefonnummer slik at de kunne ringe han. Tror vi fikk brev med innkalling? Fikk også sms med tidspunkt når vi hadde fått tildelt time. Anonymkode: 5d782...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disni Skrevet i går, 13:32 #10 Del Skrevet i går, 13:32 21 minutter siden, AnonymBruker said: Bf mener han skal kalle inn til mekling for noe han er uenig i. Dette må han jo bare gjøre men jeg husker ikke hvordan man blir kalt inn. Får begge to mail? Digipost? Eller bare forelderen som begjærer meklingen? Anonymkode: 23160...e43 Her kom det i Digipost. hvis dere har hatt den obligatoriske timen så trenger du ikke møte såfremt det ikke dreier seg om rettssak om barnefordeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:49 #11 Del Skrevet i går, 13:49 Trondheim - 2024. Innkalling kommer i DigiPost til begge. De ringer også begge for å stille noen avklaringsspørsmål. Er det høykonflikt og vold vil det være to meklere til stede. Er det lavkonflik/formalitet kan meklingen skje hos ekstern mekler. Vi ble anbefalt tre meklingstimer, hvorav en med barna. Avtalen ble skrevet i siste time. Bekreftelse på oppmøte kom etter første. Anonymkode: 9359a...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå