Sven Al Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar I år har svenska Farmen som nyligen har startat. Ett nytt koncept med att det är två bondgårdar som kämpar mot varandra. Eftersom det är samma produktionsbolag så kanske det kommer på den norska Farmen också. Vad tycker ni om att det är två gårdar som är mot varandra skulle ni också vilja ha det så? Här Kan ni se avsnitten https://www.tv4play.se/program/d0576801892460866849/farmen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Al Skrevet 29. januar Forfatter #2 Del Skrevet 29. januar Vilket konstigt Forum 122 stycken som har läst men ingen som har bemödat sig med att besvara min fråga. Om det är så att ni inte förstår svenska så kan ni ju översätta det genom att högerklicka och välja översätt till norska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar Sven Al skrev (På 27.1.2025 den 14.08): I år har svenska Farmen som nyligen har startat. Ett nytt koncept med att det är två bondgårdar som kämpar mot varandra. Eftersom det är samma produktionsbolag så kanske det kommer på den norska Farmen också. Vad tycker ni om att det är två gårdar som är mot varandra skulle ni också vilja ha det så? Här Kan ni se avsnitten https://www.tv4play.se/program/d0576801892460866849/farmen På en måte litt morsomt å fornye konseptet. Men har Sverige sin versjon av Torpet også? Blir i såfall veldig mye folk å holde styr på for seerne til sammen her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar Sven Al skrev (På 27.1.2025 den 14.08): I år har svenska Farmen som nyligen har startat. Ett nytt koncept med att det är två bondgårdar som kämpar mot varandra. Eftersom det är samma produktionsbolag så kanske det kommer på den norska Farmen också. Vad tycker ni om att det är två gårdar som är mot varandra skulle ni också vilja ha det så? Här Kan ni se avsnitten https://www.tv4play.se/program/d0576801892460866849/farmen Høres ut som et bra grep! Bør komme med noe nytt nå hvis Farmen skal fortsette, konseptet er oppbrukt og tynnslitt nå. Kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Al Skrevet 2. februar Forfatter #5 Del Skrevet 2. februar De har hittat på en ny roligare version av där man ska spika i en planka istället för att träffa i tre cirklar så är det 4 pluggar som sitter undertill som man ska försöka få ut med spikar och man får använda Hur många spikar som helst den som först har fått ut alla fyra pluggar har vunnit så det blir en väldigt spännande kamp mellan två personer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Må ta en titt på svenske farmen en dag. Om jeg kan se uten å måtte betale. Har nok strømmetjenester som jeg har. Går det lineært på svensk tv4 også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Al Skrevet 2. februar Forfatter #7 Del Skrevet 2. februar jukkapalme skrev (7 minutter siden): Må ta en titt på svenske farmen en dag. Om jeg kan se uten å måtte betale. Har nok strømmetjenester som jeg har. Går det lineært på svensk tv4 også? Ja det går på TV4 måndag till torsdag 19.30 och sedan ett längre avsnitt klockan 20.00 på söndag. Annars kan du se det gratis på TV4 Play Om du bara har en VPN så att det ser ut som att du tittar ifrån Sverige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. februar #8 Del Skrevet 3. februar Sven Al skrev (6 minutter siden): Ja det går på TV4 måndag till torsdag 19.30 och sedan ett längre avsnitt klockan 20.00 på söndag. Annars kan du se det gratis på TV4 Play Om du bara har en VPN så att det ser ut som att du tittar ifrån Sverige. Aha, takk da skal jeg ta en titt. Får man ikke sett på tv4 play uten vpn? Vet ikke helt hvordan vpn funker. Aldri hatt behov for det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Al Skrevet 3. februar Forfatter #9 Del Skrevet 3. februar jukkapalme skrev (26 minutter siden): Aha, takk da skal jeg ta en titt. Får man ikke sett på tv4 play uten vpn? Vet ikke helt hvordan vpn funker. Aldri hatt behov for det før. TV4 är spärrat så att bara de som bor i Sverige skall kunna se den men om du har en VPN så kan du välja vilket land det ser ut som du kommer i från. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar #10 Del Skrevet 5. februar Sven Al skrev (På 29.1.2025 den 1.28): Vilket konstigt Forum 122 stycken som har läst men ingen som har bemödat sig med att besvara min fråga. Om det är så att ni inte förstår svenska så kan ni ju översätta det genom att högerklicka och välja översätt till norska. Tror nok at folk er litt lei Farmen etter nesten et halvår med Farmen serier jeg liker Farmen men 3 forskjellige Farmen serier i året blir for mye av det gode for min sin del 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Al Skrevet 11. februar Forfatter #11 Del Skrevet 11. februar Zenhouse skrev (På 29.1.2025 den 8.42): På en måte litt morsomt å fornye konseptet. Men har Sverige sin versjon av Torpet også? Blir i såfall veldig mye folk å holde styr på for seerne til sammen her? Det har varit två gårdar mot varandra i första hälften av säsongen och nu i andra hälften av säsongen så har det kommit till torpet istället. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå