AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Skrevet 27. januar Har et barn på 16 mnd som jeg må slutte å amme fordi jeg skal starte opp på adhd medikamenter. Problemet er bare at han henger på brystet hele dagen og natten. Han er lite interessert i mat og spiser bare litt før han drar opp genseren min for å få bryst. Har drøyd dette lengst mulig for at han skal få bryst, men nå må jeg ta tak og få avvent han. Bruker ikke smokk og liker ikke tåteflaske med mme. Trenger tips og råd💜 Anonymkode: a119d...52e
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Skrevet 27. januar Det er lettere å kutte ut et og et måltid over en lengre periode. Da jeg avvente min 2 åring så brukte vi rundt 6 uker på å fase ut ammingen helt. Fokuserte også på at om natta så spiser og drikker man ikke. Det tok noen netter før det roet seg og etter det sov hun natta gjennom. Anonymkode: c2d43...e23
Anononyma Skrevet 27. januar #3 Skrevet 27. januar Enig med ab over om at det er lurt å bruke tid på å trappe ned. Min 2-åring gikk fra «hele tiden» til 3 ganger pr dag, til 2 og til slutt 1 gang pr dag over et par måneder. Han hadde også et par uker mot slutten hvor han fikk en gang her og der innimellom rett og slett fordi jeg fikk spreng selv 😅 Husker ikke hvor mye han ville skjønt ved 16 mnd, men da han sluttet som 2-åring sa jeg bare at det var tomt og at vi derfor måtte slutte. Han spør fortsatt innimellom noen måneder etterpå, men blir da påminnet at det er tomt, og da er det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå