AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Jeg overtenker nok... men jeg blir mer og mer betatt av hun jeg holder på med. Problemet er at hun blir 21 og jeg 27. Er bare så nervøs over hvordan folk rundt oss vil reagere, spesielt hennes foreldre. Jeg har sjans på kvinnene nærmere min alder og er en oppegående mann med høy utdanning osv, så det er ikke sånn at jeg bevisst går etter yngre kvinner. Føler det hadde kanskje vært bedre om vi var henholdsvis 27 og 33. Anonymkode: 27cb1...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Del Skrevet 27. januar Jeg var 21 år og han var 26 år (straks 27) da vi ble sammen. Det er nå over 10 år siden og vi er i dag gift. Eneste utslaget på alderen var at han var ferdig med sin utdannelse og hadde mer EK enn meg, men ellers har jeg aldri tenkt over aldersforskjellen☺️ Anonymkode: 1eb0f...511 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 27. januar #3 Del Skrevet 27. januar Kjære deg. Ikke tenk på det. Hvor dere er i livet er langt viktigere enn alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #4 Del Skrevet 27. januar Da jeg var student var jeg 21 år og han var 33 år...Har alltid likt de som er eldre enn meg 😊 Anonymkode: 5a28d...84f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #5 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg overtenker nok... men jeg blir mer og mer betatt av hun jeg holder på med. Problemet er at hun blir 21 og jeg 27. Er bare så nervøs over hvordan folk rundt oss vil reagere, spesielt hennes foreldre. Jeg har sjans på kvinnene nærmere min alder og er en oppegående mann med høy utdanning osv, så det er ikke sånn at jeg bevisst går etter yngre kvinner. Føler det hadde kanskje vært bedre om vi var henholdsvis 27 og 33. Anonymkode: 27cb1...04a Ingen kommer til å bry seg. Slutt å overtenk. Hadde du derimot vært 37 år… så hadde nok mange hvisket en del stygge ting bak ryggen din.. Anonymkode: 1a241...1c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6 Del Skrevet 27. januar Helt ok aldersforskjell. Det kommer an på hvor moden den på 21 år er. Anonymkode: fe4ae...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #7 Del Skrevet 27. januar Tenker det er lurt at den yngste får bli rundt 25 først… Anonymkode: 7e630...3e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #8 Del Skrevet 27. januar Forstår ikke helt problemet. Hadde du vært 40 hadde det vært litt guffent. Anonymkode: eae95...e09 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #9 Del Skrevet 27. januar Kjære deg, dette er da ingen stor eller upassende aldersforskjell! Lev livet deres og kos dere. Anonymkode: 17689...523 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #10 Del Skrevet 27. januar Hvorfor holdt du på med henne i første omgang om du føler hun er for ung? Anonymkode: daa85...66a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #11 Del Skrevet 27. januar Hun er jo ikke for ung, hallo! Anonymkode: 56c7b...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #12 Del Skrevet 27. januar 6 år er ingenting. Ser ikke for meg at noen vil reagere på aldersforskjellen da den i seg selv ikke er noe å stusse på. Eneste faren er at du har opplevd litt mer enn henne og hun fremdeles er i en fase der hun prøver å finne seg selv. Så risikoen er mer henne i seg selv. Du vil kanskje bli klar før henne mht å roe ned og tenke på samboerskap, giftemål, familie etc Anonymkode: 5bde1...574 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #13 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg overtenker nok... men jeg blir mer og mer betatt av hun jeg holder på med. Problemet er at hun blir 21 og jeg 27. Er bare så nervøs over hvordan folk rundt oss vil reagere, spesielt hennes foreldre. Jeg har sjans på kvinnene nærmere min alder og er en oppegående mann med høy utdanning osv, så det er ikke sånn at jeg bevisst går etter yngre kvinner. Føler det hadde kanskje vært bedre om vi var henholdsvis 27 og 33. Anonymkode: 27cb1...04a Går nok fint. Du er ikke så gammel iforhold til henne. Anonymkode: a7649...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #14 Del Skrevet 28. januar Reagerer ikke noe på aldersforskjellen, tenker bare rent praktisk. Vær obs på at hun er i den alderen da mye skjer. Utdanning, bosted, alt mulig er i endring i den alderen. Du er antagelig ferdig utdannet, og mer etablert. Du er kanskje klar til å starte familie, hun er antageligvis ikke der på en stund ennå. Anonymkode: b1958...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #15 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvorfor holdt du på med henne i første omgang om du føler hun er for ung? Anonymkode: daa85...66a Jeg ble raskt betatt. Det med alder kom i ettertid. TS Anonymkode: 27cb1...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå