AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Skrevet 27. januar Jeg har ganske lite hode og når jeg har kjøpt briller før så har specsavers osv måtte krølle stangen mer bak øret fordi ellers stikker stangen så langt bak på baksiden av hodet. Hvordan blir dette når man bestiller på nett? Det er vel ikke mulig? Og hvor store/små er ungdomsbrillene? Lurer på om jeg må kjøpe det isteden da? Anonymkode: f29f6...455
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Skrevet 27. januar Da må du gå innom en optiker, men de tar ikke ansvar for innfatningen hvis noe skulle skje under tilpasningen. Anonymkode: c147b...5cc
AnonymBruker Skrevet 27. januar #3 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Da må du gå innom en optiker, men de tar ikke ansvar for innfatningen hvis noe skulle skje under tilpasningen. Anonymkode: c147b...5cc Har du gjort det? Hva kostet det når brillene ikke var kjøpt der? Måtte du levere de inn eller gjorde de det mens du ventet? Anonymkode: f29f6...455
AnonymBruker Skrevet 27. januar #4 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du gjort det? Hva kostet det når brillene ikke var kjøpt der? Måtte du levere de inn eller gjorde de det mens du ventet? Anonymkode: f29f6...455 Jeg har jobbet hos en optiker, er litt usikker på hva det koster. Ja de gjør det mens du er der fordi de må se på hvordan brillene sitter på mens de tilpasser. Anonymkode: c147b...5cc
AnonymBruker Skrevet 27. januar #5 Skrevet 27. januar man må ikke innom en optiker, men du må innom et sted som selger briller, for eksempel en specsavers. Men du kan også gjøre det selv, du varmer opp stangen og former den - det er ikke så vanskelig som man skulle tro.. Anonymkode: da82c...ac8
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6 Skrevet 27. januar Da jeg jobbet i en brillebutikk tok vi ikke betalt for å justere brillestenger, selv om de ikke var kjøpt der. Vi spurte aldri om hvor brillen var kjøpt, men selv om vi så at de f eks var en ferdigbrille fra Nille så hjalp vi med å justere. Så gå innom en slik butikk og bare spør om de kan hjelpe Anonymkode: a058b...ddd
AnonymBruker Skrevet 27. januar #7 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): man må ikke innom en optiker, men du må innom et sted som selger briller, for eksempel en specsavers. Men du kan også gjøre det selv, du varmer opp stangen og former den - det er ikke så vanskelig som man skulle tro.. Anonymkode: da82c...ac8 Det er vanskelig når man ikke har peiling og ikke kan se hvordan de sitter bak øret. Dessuten er specsavers optiker. Anonymkode: c147b...5cc
AnonymBruker Skrevet 27. januar #8 Skrevet 27. januar Hvis du vil ta vare på synet og sikre deg briller som gjør at du ser godt, er turen innom en optiker uansett verdt pengene. Turen innom optikeren kosta meg 15.000 kroner, men nå ser jeg perfekt igjen. Har til og med begynt å lese bøker igjen. Absolutt verdt hver ei krone, omsatt til livskvalitet. Dårlige briller hemmet meg sosialt også, fant jeg ut etterpå. Anonymkode: 4098e...b48 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar #9 Skrevet 27. januar Briller (brillebutikker) er verdens verste scam. Som regel får du briller som er mer enn gode nok for under en tidel av prisen på nettet. Ts, jeg betalte 50 kr for tilpasning, men som regel passer alle. Anonymkode: 2efb8...33b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå