Gå til innhold

Lagre fra iPhone og iPad

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor kan jeg lagre bildene mine når jeg kun har iPhone og iPad? Har ikke pc.

Skal kjøpe det billigste som fins fordi både iPad og iPhone er ødelagte. Må kjøpe nytt nettbrett og ny telefon som er mye billigere da jeg har dårlig råd.

Kan da ikke ha bildene på iCloud Sky siden jeg da går bort i fra Apple.

Jeg har veldig mange bilder som jeg har tatt gjennom mange år så derfor må jeg ha høy GB. Og det gjør det enda dyrere. Jeg er hobby fotograf bare på tull men liker å ta bilder bare.

Noen som har noen råd her da jeg er helt grønn i teknologi. Hvor skal jeg lagre bildene mine billigst mulig?

Anonymkode: f4aa0...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis både iphone og ipad er ødelagt, hvordan vil du da få bildene over til ny enhet? Det beste er å synce med icloud. Du kan bruke Icloud med feks. windows pc. 

Alternativet er å kjøpe en android telefon og nettbrett. Relativt billig, men du må nok benytte en mellomlagringsløsning uansett.

Anonymkode: f22cd...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvis både iphone og ipad er ødelagt, hvordan vil du da få bildene over til ny enhet? Det beste er å synce med icloud. Du kan bruke Icloud med feks. windows pc. 

Alternativet er å kjøpe en android telefon og nettbrett. Relativt billig, men du må nok benytte en mellomlagringsløsning uansett.

Anonymkode: f22cd...d79

iPad er helt død. iPhone er knust mange ganger men den virker. Men funker dårligere innimellom.

Hvilke mellomlagringsløsninger finnes?

Anonymkode: f4aa0...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...