Gå til innhold

Kvalitet på varer fra Dealproffsen? Noen som har handlet der? Bedre enn VidaXl siden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er så mye fint der!
Redd for å svi av et par tusen der om varene er crap!
Er det bra kvalitet eller like dårlig som Vidaxl siden?

Anonymkode: fdfd4...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg fant ingen produkter der navnet på produsenten er oppgitt, det eneste jeg fant var en overpriset "gamingstol" som er laget av en kinesisk produsent. De selger LED lamper til barnerom for 240,- men du finner akkurat de samme lampene på AliExpress til 160,-

Bare det at Dealproffsen er et svensk selskap og at nettsiden er oversvømt av positive tilbakemeldinger fra Trustpilot gjør at jeg ville styrt unna, hele nettsiden lyser av dropshipping fra Kina.  

Anonymkode: 29eb1...529

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte et speilskap der, veldig fornøyd. God kvalitet.

Anonymkode: 7ece5...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har sofabord derfra. Kvaliteten helt tilsvarende alt annet der ute nå- alt er jo masseprodusert og billig. Eneste plassen jeg har fått skrujern med i pakken med skruer 😅 Tror faktisk mange av varene er de samme som på VidaXL, synes jeg har sett mye likt og tror de kjøper inn fra forskjellige steder 🧐 har ikke hørt noe negativt om varene, men har hørt at kundeservice er trege/ svarer ikke og enkelte får ikke varene de bestiller. 

VidaXL har forferdelige bruksanvisninger, noen ganger har det ikke fulgt med en gang så vi har funnet egne videoer på nett der folk viser hvordan de har løst det- det sier jo sitt 😅 Men kvaliteten har ikke vært dårlig på det jeg har bestilt i heltre, En kommode har trege skuffer, men ellers alt ok. Spisebord og hylle i mangotre er kraftige og fine med litt variasjon/ spill i treverket. 

Anonymkode: 2528c...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...