AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Jeg er 60 år gammel kvinne og står ikke på noen faste, daglige medisiner. Men jeg er nysgjerrig på om det er vanlig (i Norge i dag), eller om jeg bare tror bedre om min egen kropp enn det er grunn til. Ja, spørsmålet har et element av "selvskryt", men mest av alt er jeg nysgjerrig og søker realitetsorientering. Anonymkode: 6b857...19b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Del Skrevet 27. januar Jeg er 47 år gammel og står fast på blodfortynnende. Dette pga operasjon av en medfødt hjertefeil. Jeg har ikke fått noen sykdom/lidelse i etterkant som gjør at jeg må gå på medisiner fast. Anonymkode: c1bc7...51f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #3 Del Skrevet 27. januar 41 år gammel mann, har en autoimmun sykdom som av og til må behandles med immundempende. Har eksem som tilleggssykdom, og må ha reseptbelagte kremer for å holde det i sjakk, og får også opiater for å håndtere smertene. Anonymkode: 093a8...c9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #4 Del Skrevet 27. januar Jeg er en 52 år gammel kvinne som fikk uhelbredelig kreft som 42-åring. Jeg står på ganske mange faste medisiner direkte knyttet til sykdommen og senskadene den medførte. Anonymkode: d3a01...210 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #5 Del Skrevet 27. januar Er 45 og brukt medisiner for stoffskifte fra jeg var 12 år gammel og alergi medisiner fra jeg var 2 år Anonymkode: 649ab...2c0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6 Del Skrevet 27. januar Melatonin. Har alltid hatt problemer med å sove. Anonymkode: 08d70...ec9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #7 Del Skrevet 27. januar 48 år og står på 8-10 faste medisiner inkludert kosttilskudd på resept (overvektsoperert og trenger kalk og b-vitaminer). Ufør med smerteproblematikk, dårlig psyke og allergier. Anonymkode: a406a...cb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #8 Del Skrevet 27. januar Jeg ble fysisk avhengig av smertestillende og tok det daglig i flere år, i stadig høyere doser. Ingen lege som noensinne så noe farlig med dét. Til slutt bestemte jeg meg på egen hånd for å slutte. Helt jævlig, men kom meg ut av det. Anonymkode: f37ab...c51 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #9 Del Skrevet 27. januar Jeg er 39 og bruker faste medisiner mot epilepsi. Det har jeg gjort siden jeg var ungdom. Er helt frisk ellers, så vil ikke si kroppen min er "dårlig" fordi hjernen min driver og sender ukontrollerte signaler noen ganger Anonymkode: 77bda...b2b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 27. januar #10 Del Skrevet 27. januar 54 år og får HRT mot overgangsplager, men det er alt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #11 Del Skrevet 27. januar Jeg er 53 år å står fast på 3 medisiner, pluss to- tre som taes ved behov. Anonymkode: 64a65...3ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #12 Del Skrevet 27. januar Jeg er 49 og står fast på allergimedisin. Moren min derimot står ikke på noen medisiner selv om hun har rundet 80. Anonymkode: bd89f...e74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #13 Del Skrevet 27. januar prevensjon, og smertestillende i forbindelse med menstrasjon. Kvinne 38 Anonymkode: e917d...569 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #14 Del Skrevet 27. januar Ja, ganske mange. Er 43, men har hatt faste medisiner siden tenårene. Anonymkode: 0b97e...7e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #15 Del Skrevet 27. januar 45 år. Effexor(lav dose) HRT(overgangsalder) Budesonid og Mezalasin ved behov(kronisk magesykdom). Anonymkode: 05f76...fda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #16 Del Skrevet 27. januar 40 år og må bruke sterke medisiner for resten av livet pga en alvorlig ervervet skade. Anonymkode: 5afaa...1a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #17 Del Skrevet 27. januar Allergitablett morgen Hormontablett lunsj Melatonin (og magnesium) på kvelden K 43 Anonymkode: 428c0...0e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #18 Del Skrevet 27. januar Jeg markerer alle kommentarene med Liker - ikke fordi jeg liker det du sier, men fordi du svarer. Jeg får svar på nysgjerrigheten min 👍🏼 Anonymkode: 6b857...19b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #19 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 11.33): Jeg er 49 og står fast på allergimedisin. Moren min derimot står ikke på noen medisiner selv om hun har rundet 80. Anonymkode: bd89f...e74 Ekspander 👍🏼 Anonymkode: 6b857...19b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #20 Del Skrevet 27. januar 51, mann. Ingen medisiner. Tar heller ikke ibux, paracet eller lignende. Tror det må være 10 år siden sist, minst. Anonymkode: 2dec0...eaa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå