AnonymBruker Skrevet i går, 10:12 #1 Del Skrevet i går, 10:12 Jeg er så sliten av alt. Hver avtale , hvert gjøremål ( husarbeid, bekymringer for barn, økonomi, foreldremøter ) osv. Alt har blitt et ork dessverre. Jeg er takknemlig for det jeg har. Familien min. Vi er ikke bortskjemte med penger eller bosted. Jeg føler at jeg ikke takler ting lenger. Får panikk om det kommer en invitasjon til selskap uti familien. Orker ikke selv om jeg vil. Må jeg på butikken også? Og må jeg støvsuge matrester fra sofaen? Og hva med juleavslutningen på skolen? Ja såklart må jeg, og jeg gjør det, men det krever vanvittig mye energi. Hadde mye mer energi når barna var små. Bleieskift , vogner i bil, mye alene med barna , men gikk helt fint ! Koste meg og elsket dagene. Nå er det mindre «jobb» med barna , de er større og en skulle tro jeg hadde mer energi til meg selv og mitt men det er motsatt. Jeg er glad og takknemlig for livet. Det er jo ingen selvfølge , men samtidig lei. Noen flere som har det sånn? Har det evt blitt bedre ? Anonymkode: 4352d...6e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå