AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Har hatt det som trolig er en kjemisk / ma for en uke siden. Legen tok blodprøve idag men ville ikke gjøre noe mer. Pos tester frem til forrige helg og siden negative. Har ikke fått blødning ennå.... burde jeg ikke fått henvisning til videre kontroll når det er en uke siden jeg fikk negativ og fremdeles ikke har blødd? Anonymkode: ad584...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Del Skrevet 27. januar MA vil jo si at kroppen ikke rydder opp selv så ville bedt om kontroll. Jeg hadde MA rundt uke 10 og det startet aldri av seg selv.. Anonymkode: 0110f...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #3 Del Skrevet 27. januar Bør jeg ringe gynekolog? Sykehus? Anonymkode: ad584...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #4 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bør jeg ringe gynekolog? Sykehus? Anonymkode: ad584...e8d Jeg ville gjort det ja Anonymkode: 0110f...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #5 Del Skrevet 27. januar Ok. Da får jeg ringe gyn i morgen, da jeg ikke har fått time enda. Anonymkode: ad584...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå