AnonymBruker Skrevet i går, 09:58 #1 Del Skrevet i går, 09:58 Hei. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar få midlertidig avgjørelse i en barnefordelingssak? Gjelder der mor saboterte samvær og holder barnet borte fra far uten grunnlag. Pluss en del andre bekymringsverdige hendelser rundt mor som omsorgsperson. Anonymkode: 16936...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:22 #2 Del Skrevet i går, 11:22 Umulig å si. Kanskje er du og barna uskyldige offer. Kanskje er du er trangsynt dritt full av faen. Tiden vil vise. Anonymkode: 38bcb...c1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:29 #3 Del Skrevet i går, 11:29 Hei. Det var en veldig krass måte svare på. Jeg ønsket bare relevant svar på sånn ca hvor lang tid det tar. Jeg spør på vegne av noen andre. Anonymkode: 16936...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:47 #4 Del Skrevet i går, 11:47 Varierer en del. Ville tenkt 2-3 måneder som best case. Anonymkode: 1440b...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:53 #5 Del Skrevet i går, 11:53 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei. Det var en veldig krass måte svare på. Jeg ønsket bare relevant svar på sånn ca hvor lang tid det tar. Jeg spør på vegne av noen andre. Anonymkode: 16936...af0 Det er helt umulig å svare på desverre. Sakens innhold, alvorlighetsgrad, dokumentasjon o.s.v. spiller en stor rolle. Hvis mor holder tilbake og tviler på din omsorgsevne er det heller ikke umulig at det kreves observasjoner ved samvær en periode. Jeg ville hørt med advokaten din om hn kan være tydelig på at du ønsker en midlertidig avgjørelse så snart som mulig. Anonymkode: 97a73...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå