Nordlandspia Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 (endret) ... Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 I hovedsak vil vel informasjonen som gjestene tenger stå i innbydelsen? Stort sett vil gjestene svare ja eller nei på om de kommer - eventuelt vil de spørre om overnattingsmuligheter, veibeskrivelse og gaveliste (men det er fåtallet).
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #3 Skrevet 6. mars 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=169380&hl=perm Dette har nemlig vært oppe før.... Menyen, veibeskrivelse, ønskeliste er mine beste tips sånn i farta
Kvist Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Hadde tatt med menyen jeg, finnes jo en del allergikere rundt om... og min erfaring er at er man allergisk mot mange ting så spør man om menyen.
Nordlandspia Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2006 (endret) ... Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Catzy Skrevet 6. mars 2006 #7 Skrevet 6. mars 2006 Matallergier er jo greit å få notert. Kan også være kjekt å vite om noen har ryggplager, og dermed må reise seg av og til. Ikke plasser denne personen midt i glaninga for alle. Ha gjort klart kjøreplan for dagen. En ting er når vielsen er, men hvor lang tid blir det mellom vielsen er ferdig og middagen begynner? Og er det satt opp noe opplegg mellom disse? Hvor lang tid tar det å kjøre fra sted til sted? Parkeringsplasser i nærheten? Endringer i planene pga regn? Går det an å sette fra seg hjemmebakte kaker på feststedet før vielsen? Går det an å skifte av seg evt. bunad før middagen, og i så fall hvor? Er det lagt ut en gaveliste? Hvor? Og er det noe annet man også kunne ønske seg? Catzy
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #8 Skrevet 7. mars 2006 Kjekt å sjå at du lar deg inspirere!! Eg har forøvrig ingenting å tilføye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå