Gå til innhold

Nav brøt taushetsplikt men var ikke der at jeg kunne gjøre noe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dater en mann med en gutt på 12 år, første gang jeg møtte gutten, tenkte jeg at noe måtte det være, han har alltid vond, han halter, klarer ikke hoppe, eller gå for han har alltid smerter i beina, kommer det situasjoner hvor han ser at han må endre rutiner, da kan han springe. For eksempel, han kan ikke gå normalt ned ei trapp for han har vondt, men om han ser at søstra kommer til å sette seg på Hannes plass i bilen, da klarer han å løpe ned trappen, for å komme til bilen. Når vi skal spise kan han ta en tygge av maten å sitte å riste på hendene for han mener maten er for varm, det er gjerne når vi har favorittmaten som er taco, å alle vet at taco er kaldt før det når munnen, gutten er sein å snakke, han har ingen samtale, han kun snakker om spill og har en overdreven oppfatning om sitt egent talent og oppfattelse hva han kan, alt andre gjør er kjedelig, kun det han gjør er best, blir det mye for han begynner han å riste på armene, han har ingen blikk kontakt ved samtale og kan ikke være fysisk nær andre enn far, skole og mor ønsker han utredet men far nekter, far har nå gått med for utredning for dysleksi, men vil ppt gå videre om de oppdager andre ting?

Anonymkode: 95862...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skjønte ikke helt overskriften her men.

Hvorfor nekter far utredning? En skal jo tenke på barnas beste. Første jeg tenkte her var autisme.

Anonymkode: 5c49e...654

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Overskriften gir ingen mening. 

Skrev ikke du et omtrent helt identisk innlegg for et par dager siden? 

Anonymkode: 43ee6...aec

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dater en mann med en gutt på 12 år, første gang jeg møtte gutten, tenkte jeg at noe måtte det være, han har alltid vond, han halter, klarer ikke hoppe, eller gå for han har alltid smerter i beina, kommer det situasjoner hvor han ser at han må endre rutiner, da kan han springe. For eksempel, han kan ikke gå normalt ned ei trapp for han har vondt, men om han ser at søstra kommer til å sette seg på Hannes plass i bilen, da klarer han å løpe ned trappen, for å komme til bilen. Når vi skal spise kan han ta en tygge av maten å sitte å riste på hendene for han mener maten er for varm, det er gjerne når vi har favorittmaten som er taco, å alle vet at taco er kaldt før det når munnen, gutten er sein å snakke, han har ingen samtale, han kun snakker om spill og har en overdreven oppfatning om sitt egent talent og oppfattelse hva han kan, alt andre gjør er kjedelig, kun det han gjør er best, blir det mye for han begynner han å riste på armene, han har ingen blikk kontakt ved samtale og kan ikke være fysisk nær andre enn far, skole og mor ønsker han utredet men far nekter, far har nå gått med for utredning for dysleksi, men vil ppt gå videre om de oppdager andre ting?

Er dette egentlig dine problemer? For her var det lite mening og sammenheng… 

Anonymkode: ee437...d5a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ufint å ta Hanne sin plass i bilen, syns jeg. 

Anonymkode: cc9fe...025

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvilken taushetsplikt er brutt? 

Anonymkode: 0f9f3...7df

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er det mye som ikke stemmer. Overskriften har ingenting med innlegget å gjøre. Og du har ingenting med det som står i innlegget å gjøre heller. Dette er ikke ditt barn, la det ligge. 

Anonymkode: 91070...7fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg håper TS sover søtt nå ❤️

Anonymkode: f45ad...6bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er du sikker på at det ikke er noe med deg? Noe må det være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mange innlegg om det her skal du lage?

Anonymkode: f664b...112

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...