Molly 4.5 år Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Dere medium, synske dere med evner. På vg+++ så står det en reportasje ang en synsk som ser at den 3 verdenskrig starter. Jeg får ikke lest det. Og blir nå redd. Er det noe som får opp noe rundt dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Den 3 verdenskrig har allerede startet, men det er uten våpen og som klassisk krig. Den er myr mer smartere og skjult uten at noen skjønner det er krig, so. Via manipulasjon og fake news i nyheter. Media som nrk, vg dagbladet, er de så ærligr? Holder de tilbake saker? Fikser de litt på sakene ? Ja. Ellers er det mye politisk krig og som angår penger. Anonymkode: f1680...074 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Jeg spurte mine hjelpere for en stund siden og de sa her i Norge vil det ikke bli krig, men det finnes mørke sjeler der ute som prøver på dette og er på å spre frykt i nyhetsmedia. Media lever av å spre frykt for å holde folket nede i en lav vibrasjon. Anonymkode: f1680...074 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden De synske finner ikke sine egne briller engang. Chill. Anonymkode: 61440...ab5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Jeg tror historikerne kommer til å si den startet i 2014, da Russland invaderte Krimhalvøya. Det er i gang alt. Media gir nok bedre informasjon om utviklingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg spurte mine hjelpere for en stund siden og de sa her i Norge vil det ikke bli krig, men det finnes mørke sjeler der ute som prøver på dette og er på å spre frykt i nyhetsmedia. Media lever av å spre frykt for å holde folket nede i en lav vibrasjon. Anonymkode: f1680...074 Det er noe i den retning jeg får inntrykk av også. Anonymkode: dfd64...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Døren åpner for 3 verdenskrig nå veien blir laget. Russland og kina kommer til å angripe amerika med atombomber. Jeg så dette i 2012 da jeg var 15. jeg hadde null kunnskap om krig og atombomber og russland og kina da. Disse landene er med på å ville skape en ny verden en ny orden en ny regjering, for å gjøre det må dem ødelegge verden minske populasjonen og skape frykt. Dem har byer under bakken til å overleve i over 20 år dem bryr seg ikke om mennesker annet enn seg selv. Jeg vet at mangen andre har sett dette i syner og drømmer. Sikkert noen her og. Anonymkode: 556a0...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå