AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg må reise bort noen dager, det er ikke en hel uke engang. Likevel er så dårlig på å være vekk fra min familie. Jeg savner barna mine sånn, mannen min, hunden min, katten. Ja altså dere skjønner tegninga. Det er såpass at jeg gråter når jeg skal vekk noen dager og det er omtrent det eneste jeg tenker på er å dra hjem. Vi er lite borte fra hverandre, har hatt minimalt med barnevakt på min 17 år som mamma. Fått trening at eldst er litt mer borte en før, det er jo naturlig prosess. Så dere skal vite at det er ikke slik at jeg hindrer mine barn i å være borte. Minste sov borte i helgen hos en venn, vanskelig. Det er likevel mitt problem. Fleste er kanskje ikke som meg, men dere som kan kjenne dere litt igjen hvordan håndterer dere savnet? Anonymkode: 51cef...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er som deg, riktignok er barna mine fortsatt småbarn. Måtte værte borte i ETT døgn i forbindelse med jobb da eldste var litt over ett år, og jeg strigråt meg i søvn på hotellsenga etter å ha trøstespist både sandwich og kake 😂 Jeg løste det ved å skifte jobb, der reising ikke er en del av det overhodet. Haha. Har dessverre ingen gode teknikker å dele, men vit at du ikke er alene! Anonymkode: d5891...b06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Er kun hunden jeg savner og har dårlig samvittighet overfor. Mannen og tenåringene har null problemer med at jeg er borte, mens hunden går hvileløst rundt og venter på meg😢 Har prøvd å ha henne med på reise, men da faller hun heller ikke så godt til ro - hjemme finner hun i hvertfall roen om natten. Har hatt henne i 4 1/2 år, og jeg har kuttet betraktelig ned på reisingen etter at jeg fikk henne😅 Anonymkode: 90248...7e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er som deg, riktignok er barna mine fortsatt småbarn. Måtte værte borte i ETT døgn i forbindelse med jobb da eldste var litt over ett år, og jeg strigråt meg i søvn på hotellsenga etter å ha trøstespist både sandwich og kake 😂 Jeg løste det ved å skifte jobb, der reising ikke er en del av det overhodet. Haha. Har dessverre ingen gode teknikker å dele, men vit at du ikke er alene! Anonymkode: d5891...b06 Selv om du ikke kom med noen gode teknikker så er jeg glad for å høre jeg ikke er alene om det. ❤️ts Anonymkode: 51cef...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå