AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har ei tispe på 15 mnd. De siste dagene har det luktet litt surt eller litt som fisk nedentil på henne. Jeg vasker henne med våtserviett for dyr når jeg har kjent at det lukter litt. Jeg dusjet henne for to dager siden. Hun vasker seg relativt ofte, men har ikke sett tegn til noe uvanlig nedentil på henne utenom lukten. Hun tisser ikke noe særlig mer enn vanlig. Hva kan det være? Anonymkode: 8aad3...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ei tispe på 15 mnd. De siste dagene har det luktet litt surt eller litt som fisk nedentil på henne. Jeg vasker henne med våtserviett for dyr når jeg har kjent at det lukter litt. Jeg dusjet henne for to dager siden. Hun vasker seg relativt ofte, men har ikke sett tegn til noe uvanlig nedentil på henne utenom lukten. Hun tisser ikke noe særlig mer enn vanlig. Hva kan det være? Anonymkode: 8aad3...8cf Snakk med veterinær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Altså.. Slutt å like henne i skrittet da. Anonymkode: bfa0b...29b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden *lukte Anonymkode: bfa0b...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglass Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Har hun nettopp hatt løpetid? Er det bare lukt,eller kommer det væske også? Bør i alle tilfeller kontakte veterinæren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Om det er fra rumpa, er det fulle analkjertler som lekker. Lukter fisk og fy. Greit å få de tømt hos veterinær første gang så du kan be veterinæren vise deg hvordan man tømmer de selv hjemme. Anonymkode: 3db3c...53d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Kanskje løpetid på vei Anonymkode: f69cf...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Altså.. Slutt å like henne i skrittet da. Anonymkode: bfa0b...29b Blir så flau når jeg leser innlegg som dette. Vitner om utrolig lav intelligens... Anonymkode: 94415...93e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Altså.. Slutt å like henne i skrittet da. Anonymkode: bfa0b...29b For et ekstremt dårlig råd. Anonymkode: 8eb83...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Høres ut som fulle analkjertler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Arx skrev (4 minutter siden): Høres ut som fulle analkjertler tenkte det samme, du kan tømme de selv eller få en drepleier til å hjelpe deg hos veterinæren Anonymkode: 1321a...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå