Gå til innhold

Tekst til denne salmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

S97 273: Å Gud, velsigna desse to

Å Gud, velsigna desse to

som står for dine augo,

og bind dei saman

Ligger bare dette på orkdalsmenighetene. Noen som har hele teksten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har salmeboka ett eller annet sted, men det er jo ikke lov å legge ut hele teksten her.

Skrevet
Har salmeboka ett eller annet sted, men det er jo ikke lov å legge ut hele teksten her.

åååå...hadde du villet sende meg den på pm?

Gjest gjest1
Skrevet
Takk :) Men fysja, for en kjip tekst. Da vet jeg at vi ikke skal bruke den..hehe

Kva som var gale med den teksten? Syns den er nydeleg eg!!

Skrevet
Kva som var gale med den teksten? Syns den er nydeleg eg!!

Dette:

i gudsfrykt og i glede.

Og hjelp dei to i tru og von

Sin eigen kross å bere.

;) Har litt problemer med Gudsfrykt, Bære sine egne kors, Synder og skjærsild osv...bare fikk litt slike vibber ;)

Jeg vil ha en salme som handler meest mulig om mann/ kvinne- kjærlighet jeg...Guds Godhet sang i sinnet skal vi ha, men ellers står jeg fast.

Gjest gjest1
Skrevet
Dette:

i gudsfrykt og i glede.

Og hjelp dei to i tru og von

Sin eigen kross å bere.

;) Har litt problemer med Gudsfrykt, Bære sine egne kors, Synder og skjærsild osv...bare fikk litt slike vibber ;)

Jeg vil ha en salme som handler meest mulig om mann/ kvinne- kjærlighet jeg...Guds Godhet sang i sinnet skal vi ha, men ellers står jeg fast.

Eg har tolka fleire salmar, deriblant denne, på universitetet, og syns den symbolske tydinga i nett denne salmen er kjempe-vakker!!! Den er liksom så mykje meir enn berre det religiøse, ta døma dine, gudsfrykt kan bety ein respekt for det ukjente, det som er større enn ein sjølv, og krossen kan vere eit bilde på erfaringar, det at ein skal greie å leve med livet sitt, for å sei det litt kort.. :)

Men kva med "Blott en dag" eller "Gje meg handa di ven"? Dei salmane skal vi ha! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes også teksten på denne sangen er veldig fin.

Gudsfrykt slik det er brukt her betyr ikke frykt i betydning redsel. Definisjonen av gudsfrykt baseres på ordet ærefrykt og fascinasjon.

Ordet frykt slik vi vanligvis tenker på det har en helt annen betydning.

Gjest Gjest
Skrevet
Eg har tolka fleire salmar, deriblant denne, på universitetet, og syns den symbolske tydinga i nett denne salmen er kjempe-vakker!!! Den er liksom så mykje meir enn berre det religiøse, ta døma dine, gudsfrykt kan bety ein respekt for det ukjente, det som er større enn ein sjølv, og krossen kan vere eit bilde på erfaringar, det at ein skal greie å leve med livet sitt, for å sei det litt kort.. :)

Men kva med "Blott en dag" eller "Gje meg handa di ven"? Dei salmane skal vi ha! :)

Gje meg handa di ven...har du teksten på den? Ligger ikke på orkdalsmenighetene ;)

Skrevet
Gje meg handa di ven...har du teksten på den? Ligger ikke på orkdalsmenighetene ;)

Det var meg ;) Men er det en salme da?

Skrevet

Ok, Veslo! Du er god..hehe. Du klarte å få meg til å se på salmen med nye øyne. Jeg tolket den vel litt negativt. Du har rett, den er fin. Vi går muligens for den ;) Takker! :dagens-rose:

Gjest gjest1
Skrevet
Ok, Veslo! Du er god..hehe. Du klarte å få meg til å se på salmen med nye øyne. Jeg tolket den vel litt negativt. Du har rett, den er fin. Vi går muligens for den ;) Takker!  :dagens-rose:

Så gøy at du syns det!!! Då har vesle lærar-spira gjort ein god jobb!!! *smile*

"Gje meg handa di ven" er ein salme, men står ikkje i Norsk salmebok. Presten vår har godkjent den. Kan sende den til deg på MSN om du vil? Teksten finn du her. :)

Skrevet

Sender deg teksten til "Guds godhet sang i sinnet", som vi hadde i vårt bryllup. Litt mer mann-kvinne enn gudsfrykt. :)

Catzy

Gjest Gjest
Skrevet
Sender deg teksten til "Guds godhet sang i sinnet", som vi hadde i vårt bryllup. Litt mer mann-kvinne enn gudsfrykt. :)

Catzy

Takk, men det er den andre salmen vi skal ha så den er i boks :)

Skrevet
Takk, men det er den andre salmen vi skal ha så den er i boks :)

Var meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...