Gå til innhold

Hvem hvor i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har fast side i min dobbeltseng, og mannen har fast side i sin dobbeltseng - vi sover på hvert vårt soverom😅 Helt psycho å ikke ha fast side😂😂😂

Anonymkode: de34a...2cb

Samme her. 
Vi har hver vår dobbeltseng. Jeg sover på høyre side i min. Hun sover litt på kryss og tvers i sin, men utgangssiden hennes er venstre 😊

Anonymkode: d486b...233

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ligger nærmest døra, han sier det er en beskyttelse ting. Jeg bryr meg ikke, og om han ikke er hjemme, sover jeg ofte på hans "side" av sengen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvem ligger på venstre og høyre side i senga? Jeg har hørt at det er vanlig at mannen ligger til høyre i senga fordi det vanligste er at menn tar initiativet og at det er mest vanlig å være høyrehendt.

Stemmer på en prikk her - med nettopp den begrunnelsen.

Skrevet

Hei, psykopat her 🙋‍♀️ 

Vi bytter, og aner ikke hvorfor vi gjør det. Kommer vel an på hvem som legger seg først. 

Anonymkode: f3fe3...816

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvem ligger på venstre og høyre side i senga? Jeg har hørt at det er vanlig at mannen ligger til høyre i senga fordi det vanligste er at menn tar initiativet og at det er mest vanlig å være høyrehendt. Hvis mannen er venstrehendt ligger han på venstre side. Hvis det derimot er dama som tar initiativet og hun er høyrehendt så ligger hun på høyre side.

Er det noe i dette?

Anonymkode: c5c79...cae

liker best å fingre med høyre, ja. kan stemme.

Anonymkode: 31253...ae8

Skrevet

Jeg er høyrehendt, men liker best å klå på henne med venstrehånden,  og runker faktisk mest med den også. Jeg sovner lettere på min venstre side, og det passer fint når jeg ruller meg vekk fra henne, for å sove.

Anonymkode: 18a6b...a9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er høyrehendt, men liker best å klå på henne med venstrehånden,  og runker faktisk mest med den også. Jeg sovner lettere på min venstre side, og det passer fint når jeg ruller meg vekk fra henne, for å sove.

Anonymkode: 18a6b...a9a

Samme her, er "seksuelt venstrehendt". Høyrehånda får nesten aldri bli med på noe. Så ja, hun ligger på min høyre side. Høyre arm blir nå alltid bare i veien, og i verste fall sovner den underveis. 

Anonymkode: bb120...35c

• Liker 1
Skrevet

Av helt andre grunner eller mer romantisk og helsemessig. Jeg leste engang i tiden at å ligge på venstrearmen belastet hjertet mest og da ligger hun på min høyre arm og eller skulder, brystkasse. 

Dette synes vi er koselig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 9.44):

Stemmer ikke her. Mannen er høyrehendt og ligger på venstre side. Kvinnen er venstrehendt og ligger på høyre side. Slik har det vært i over 20 år. Fungerer utmerket. Aldri tenkt på at siden man ligger på skulle ha noe med hvem som tar initiativ å gjøre. 

Anonymkode: 91250...d4a

Ikke her heller. Jeg er høyrehendt og ligger på venstre side om står i fotenden. Eksmannen var høyrehendt og lå på høyre siden. 🤷‍♀️ 

Skrevet

Mannen ligger nærmest vinduet - både hjemme og hvis vi er på hotell, hytter el. Han er mest opptatt av å ha frisk luft på rommet. Jeg er ikke så glad i å ha det så kaldt, 

Anonymkode: 0ee37...3e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...