AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Hvem ligger på venstre og høyre side i senga? Jeg har hørt at det er vanlig at mannen ligger til høyre i senga fordi det vanligste er at menn tar initiativet og at det er mest vanlig å være høyrehendt. Hvis mannen er venstrehendt ligger han på venstre side. Hvis det derimot er dama som tar initiativet og hun er høyrehendt så ligger hun på høyre side. Er det noe i dette? Anonymkode: c5c79...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvem ligger på venstre og høyre side i senga? Jeg har hørt at det er vanlig at mannen ligger til høyre i senga fordi det vanligste er at menn tar initiativet og at det er mest vanlig å være høyrehendt. Hvis mannen er venstrehendt ligger han på venstre side. Hvis det derimot er dama som tar initiativet og hun er høyrehendt så ligger hun på høyre side. Er det noe i dette? Anonymkode: c5c79...cae Sett fra hodeenden eller fotenden?… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Off topic, (og ikke noe seksuelt relatert) men for en stund siden snakket jeg med et ektepar som sa de ikke hadde faste plasser i sengen. De byttet litt på?!? 😳 Psykopater, ass… 😂🤪 Anonymkode: b1d2c...316 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Off topic, (og ikke noe seksuelt relatert) men for en stund siden snakket jeg med et ektepar som sa de ikke hadde faste plasser i sengen. De byttet litt på?!? 😳 Psykopater, ass… 😂🤪 Anonymkode: b1d2c...316 WTF, dette har jeg aldri tenkt kan være tilfellet for noen som helst. Hadde blitt forbanna om noen tok plassen min!😅 Anonymkode: 7fce0...03c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Vi er til tider 4 voksne i senga, så da byttes det litt rundt på 😏 Men når det er bare meg og mannen og det skal soves, ligger han på siden av sengen som er lengst inn i rommet/nærmest vinduene. Mens jeg automatisk velger siden nærmest døra/toalettet. Hjemme er det såklart fast, han på høyre, men på feire og hotell kan det altså variere. Anonymkode: cb183...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvem ligger på venstre og høyre side i senga? Jeg har hørt at det er vanlig at mannen ligger til høyre i senga fordi det vanligste er at menn tar initiativet og at det er mest vanlig å være høyrehendt. Hvis mannen er venstrehendt ligger han på venstre side. Hvis det derimot er dama som tar initiativet og hun er høyrehendt så ligger hun på høyre side. Er det noe i dette? Anonymkode: c5c79...cae Den teorien er teori. Toro du og tar du alt du leser like seriøst som dette? Da har du et problem. Anonymkode: 6067e...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvem ligger på venstre og høyre side i senga? Jeg har hørt at det er vanlig at mannen ligger til høyre i senga fordi det vanligste er at menn tar initiativet og at det er mest vanlig å være høyrehendt. Hvis mannen er venstrehendt ligger han på venstre side. Hvis det derimot er dama som tar initiativet og hun er høyrehendt så ligger hun på høyre side. Er det noe i dette? Anonymkode: c5c79...cae Hvis du er høyrehendt, og ligger på høyre side av senga, så er det jo venstre arm som er nær partner. Er du høyrehendt er det da best å ligge på venstre side hvis du skal klå. Anonymkode: eb07a...c5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvem ligger på venstre og høyre side i senga? Jeg har hørt at det er vanlig at mannen ligger til høyre i senga fordi det vanligste er at menn tar initiativet og at det er mest vanlig å være høyrehendt. Hvis mannen er venstrehendt ligger han på venstre side. Hvis det derimot er dama som tar initiativet og hun er høyrehendt så ligger hun på høyre side. Er det noe i dette? Anonymkode: c5c79...cae Det skjønner du vel selv at det ikke er, hvis du bruker 7-13 minutter å tenker deg om litt 🙇♀️ man ligger altså oppå sin mest funksjonable hånd / arm? 🤦♀️ Hva er logikken i det syns du? 🤷♀️🙄… Anonymkode: 71b04...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det skjønner du vel selv at det ikke er, hvis du bruker 7-13 minutter å tenker deg om litt 🙇♀️ man ligger altså oppå sin mest funksjonable hånd / arm? 🤦♀️ Hva er logikken i det syns du? 🤷♀️🙄… Anonymkode: 71b04...7bf Motsatt. Hvis du ligger på høyre side og vender deg mot din partner så ligger du oppå venstre arm og har din mest funksjonelle arm (høyre) tilgjengelig for å berøre din partner. Anonymkode: c5c79...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Når jeg sover alene i senga så foretrekker jeg å ligge på venstre. Samme med en partner på hans venstreside. Syns det er beroligende å høre på hjerteslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Nærmest døra. Alltid. Uansett hvor vi er. Så ingen høyre og venstre her. Anonymkode: c14ed...f06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Off topic, (og ikke noe seksuelt relatert) men for en stund siden snakket jeg med et ektepar som sa de ikke hadde faste plasser i sengen. De byttet litt på?!? 😳 Psykopater, ass… 😂🤪 Anonymkode: b1d2c...316 Jeg har fast side i min dobbeltseng, og mannen har fast side i sin dobbeltseng - vi sover på hvert vårt soverom😅 Helt psycho å ikke ha fast side😂😂😂 Anonymkode: de34a...2cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Coachshinny skrev (10 timer siden): Sett fra hodeenden eller fotenden?… Ja nå kan du lure. Hvilken retning gir mening? Anonymkode: c5c79...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Vi har sjelden sex i forbindelse med at vi legger oss, så når vi legger oss for kvelden ligger jeg på venstre side, altså har min høyre arm mot midten når jeg ligger på ryggen. Men det er fordi jeg liker å ha det kaldt og dermed ligger nærmest vindu, han skal tidligere opp på morningen og ligger nærmest døra. Han er venstrehendt så når vi går til senga for å ha sex så bytter vi side, som "startposisjon". Anonymkode: bc8bf...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nærmest døra. Alltid. Uansett hvor vi er. Så ingen høyre og venstre her. Anonymkode: c14ed...f06 Samme her. Ligger alltid mot døra. Da jeg var gift lå jeg på kroppens venstre side, som ble sengas høyre side (vendt bort fra han som lå og snorket på vindusplassen), og det ble mest naturlig for meg. Her jeg bor nå har jeg senga plassert i rommet sånn at jeg må ligge på høyre side for å se døra. (er bare en side i senga siden det ikke er en dobbeltseng, så nå ligger jeg både mot døra og vinduet hehe) Anonymkode: 9b08b...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja nå kan du lure. Hvilken retning gir mening? Anonymkode: c5c79...cae Jeg forventer et svar. Faktisk er det relevant å vite fra hvilke side det er sett fra. For folk sett utenfra, kan fra fotenden være mest reker, for de som faktisk ligger i senga, er fra hodeenden mest relevant, som jeg og regner som rett side å se det fra. Anonymkode: 6f935...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvem ligger på venstre og høyre side i senga? Jeg har hørt at det er vanlig at mannen ligger til høyre i senga fordi det vanligste er at menn tar initiativet og at det er mest vanlig å være høyrehendt. Hvis mannen er venstrehendt ligger han på venstre side. Hvis det derimot er dama som tar initiativet og hun er høyrehendt så ligger hun på høyre side. Er det noe i dette? Anonymkode: c5c79...cae Stemmer ikke her. Mannen er høyrehendt og ligger på venstre side. Kvinnen er venstrehendt og ligger på høyre side. Slik har det vært i over 20 år. Fungerer utmerket. Aldri tenkt på at siden man ligger på skulle ha noe med hvem som tar initiativ å gjøre. Anonymkode: 91250...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Jeg pleier egentlig å variere litt, men dama insisterer på å ligge til venstre, så da blir det høyre på meg. Anonymkode: 7dbff...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Coachshinny skrev (11 timer siden): Sett fra hodeenden eller fotenden?… AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja nå kan du lure. Hvilken retning gir mening? Anonymkode: c5c79...cae Ingen av delene. For å vurdere hva som er høyre eller venstre er det letteste å forestille seg fugleperspektiv. Anonymkode: d1588...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Hjemme har vi faste plasser. Har aldri tenkt over om høyre eller venstre er best for meg. Jeg bare la meg der kona ikke la seg, første natta i leiligheten. På hoteller og hytter o.l. har vi ingenting fast. Jeg bryr meg ikke, og har aldri tenkt over, at det er noen forskjell. Anonymkode: ff573...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå