Ævv Skrevet 28. januar #81 Del Skrevet 28. januar Sirah skrev (Akkurat nå): De sa i begynnelsen av programmet at de hadde sett seg ut hvordan programmet skulle bli og så endte det opp med å bli noe helt annet. Jeg har sett flere programmer om aktiv dødshjelp, og de fleste drar opp noen sånne historier og så tar de en tur til Sveits for å vise hvordan ting er der. Vil tro det var planen bak dette også - og så dro det bare skikkelig avgårde i en helt annen retning. Absolutt. Helt sykt hvordan det endte opp. Blir så kvalm av enkelte av utsagnene i de episodene, det med barnet satte virkelig en støkk i meg... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 28. januar #82 Del Skrevet 28. januar Tough cookie skrev (14 minutter siden): Fb profilen til Wangen er borte Nei, han har flere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 28. januar #83 Del Skrevet 28. januar Babyface skrev (6 minutter siden): Nei, han har flere. Finner bare en profil med det navnet, og det er ikke han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 28. januar #84 Del Skrevet 28. januar mammamia1 skrev (1 minutt siden): Finner bare en profil med det navnet, og det er ikke han? Det er to med samme navn. Profilene er der men jeg måtte søke to ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 28. januar #85 Del Skrevet 28. januar Finner bare en facebook konto med det navnet, og han er bussjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 28. januar #86 Del Skrevet 28. januar Ævv skrev (22 minutter siden): Absolutt. Helt sykt hvordan det endte opp. Blir så kvalm av enkelte av utsagnene i de episodene, det med barnet satte virkelig en støkk i meg... Jeg trodde ikke mine egne ører og måtte faktisk spole tilbake for å se at jeg hørte riktig. Selv om dette skulle vise seg å bare være oppspinn: Bare det å i det hele tatt få seg selv til å si noe sånt høyt 😳 Bare det å i det hele tatt tenke tanken…. Helt grusomt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 28. januar #87 Del Skrevet 28. januar Blåttvann skrev (2 timer siden): Folk tar livet sitt på de mest grufulle måter, så jeg er ikke overrasket over at man kan være desperat nok til å la seg bli drept av en psykisk syk person. Er man desperat nok osv... Man slipper å dø alene f.eks. Og det er bedre å dø slik enn å kjøre over i motgående kjørefelt og treffe en bil full av ungdom eller barn. De fleste velger trailere, men det er også en person det går utover og ulykken kan skape trøbbel som gjør at andre mister livet fordi ambulansen ikke får kjørt hovedveien til sykehuset. Eller andre mennesker mister viktige avtaler på sykehuset. "Hendelse på sporet" vet vi alle hva betyr, når det gjelder t-bane og tog... Det går utover så mange uskyldige... Det beste hadde vært om Norge sluttet å være så feige og la tilrette for døden på en verdig måte. - Hun med ME som ville dø... jeg forstår ikke at man får avslag når man har mistet hele livet og ikke ser bedring i horisonten. Hun er syk, det finnes ikke hjelp. La henne dø hvis hun virkelig vil, hun har tenkt på det lenge nok. Mener jeg. Hun med ME, hørtes ut for meg som en viktig grunn for at hun ville dø var at hun ikke kunne bidra til samfunnet… jobb? Det er også tankevekkende. Sier litt om hvordan vi ser på arbeidsuføre. Kan jo bare se på hetsen mot uføre her inne. edit: hun hadde sikkert andre grunner også, men dette var den del av begrunnelsen jeg hang meg opp i. 25 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 28. januar #88 Del Skrevet 28. januar Babyface skrev (27 minutter siden): Det er ikke helt åpenbart nei. Vi som bare har sett han i Norge bak fasaden kan ikke bedømme det. Ut fra hvordan han formulerer seg, både muntlig og skriftlig, tyder det på at han ikke er psykisk utviklingshemmet. Jeg vil tro han har en diagnose av noe slag, siden han er i stand til å drepe, men akkurat pu tror jeg ikke det er. Men jeg vet ikke, jeg har verken observert han nok eller kompetanse til å gjøre det. Jeg tenker også heller i retning personlighetsforstyrrelse i kombinasjon med psykiske lidelser enn PU. Synes han er for kalkulert og kald til å være PU. Hvis man kan slippe unna med flere drap over flere år med en PU, tror jeg vi må revurdere kriteriene for PU 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 28. januar #89 Del Skrevet 28. januar Mrs Robinson skrev (4 minutter siden): Jeg tenker også heller i retning personlighetsforstyrrelse i kombinasjon med psykiske lidelser enn PU. Synes han er for kalkulert og kald til å være PU. Hvis man kan slippe unna med flere drap over flere år med en PU, tror jeg vi må revurdere kriteriene for PU Enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnenavn Skrevet 28. januar #90 Del Skrevet 28. januar Se på facebookprofilen, skroll forbi alt dramaet med håndballjentene i Tønsberg og se hva og hvordan han skriver om andre politiske og dagsaktuelle saker. En person med lavere intelligens ville ikke formulert seg, brydd seg eller forstått det han viser til der. Jeg tror det var et spill for å slippe straff den gangen og at han lett kan gå tilbake til det spillet når det passer seg. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 28. januar #91 Del Skrevet 28. januar Tough cookie skrev (18 minutter siden): Finner bare en facebook konto med det navnet, og han er bussjåfør facebook.com/steinar.wangen.9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 28. januar #92 Del Skrevet 28. januar Ruspus skrev (1 time siden): Men var klar over at det er en med samme navn som som den ene, som har fb-profil. Og det er ikke han. Den rette sitter ved et bord i hagen. Ja, jeg skjønte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 28. januar #93 Del Skrevet 28. januar Mrs Robinson skrev (17 minutter siden): Jeg tenker også heller i retning personlighetsforstyrrelse i kombinasjon med psykiske lidelser enn PU. Synes han er for kalkulert og kald til å være PU. Hvis man kan slippe unna med flere drap over flere år med en PU, tror jeg vi må revurdere kriteriene for PU Slippe unna kan man uansett ikke. Ref «Leo og de farlige» på NRK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 28. januar #94 Del Skrevet 28. januar Babyface skrev (49 minutter siden): Det er ikke helt åpenbart nei. Vi som bare har sett han i Norge bak fasaden kan ikke bedømme det. Ut fra hvordan han formulerer seg, både muntlig og skriftlig, tyder det på at han ikke er psykisk utviklingshemmet. Jeg vil tro han har en diagnose av noe slag, siden han er i stand til å drepe, men akkurat pu tror jeg ikke det er. Men jeg vet ikke, jeg har verken observert han nok eller kompetanse til å gjøre det. Du trenger ingen diagnose for å begå drap. Jeg har kompetanse, og ser en person med lettere PU. Blir uansett spekulasjoner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 28. januar #95 Del Skrevet 28. januar Sirah skrev (26 minutter siden): Jeg trodde ikke mine egne ører og måtte faktisk spole tilbake for å se at jeg hørte riktig. Selv om dette skulle vise seg å bare være oppspinn: Bare det å i det hele tatt få seg selv til å si noe sånt høyt 😳 Bare det å i det hele tatt tenke tanken…. Helt grusomt. Ja, det var der jeg nesten måtte stoppe. Det er så sjukt at jeg har ikke ord. Heldigvis så virket det som politiet ikke trodde det var reelt vel, men igjen, bare det å tenke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 28. januar #96 Del Skrevet 28. januar Irja skrev (18 minutter siden): Du trenger ingen diagnose for å begå drap. Jeg har kompetanse, og ser en person med lettere PU. Blir uansett spekulasjoner. Hvorfor tvilholder du egentlig på pu når de som faktisk har jobbet med mannen har gått bort fra diagnosen? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 28. januar #97 Del Skrevet 28. januar Babyface skrev (2 minutter siden): Hvorfor tvilholder du egentlig på pu når de som faktisk har jobbet med mannen har gått bort fra diagnosen? Jeg tviholder ikke på noe som helst. Vi får se hva som skjer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 28. januar #98 Del Skrevet 28. januar Fikk vondt i magen av å se programmet og hvordan man pratet om et barn. Fysisk uvel. Ang. han som ble arrestert så er det nok sakkyndige i bildet som vet om han har noe diagnoser eller ei vil jeg tro. Spekulering vil jeg ikke ta her, men stakkars familien til damen som han innrømmet å ha drept. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 28. januar #99 Del Skrevet 28. januar Var det ikke en av de som spurte .... " Vil du ha sex før du dør" .. Altså Hallo .... 😮 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 28. januar #100 Del Skrevet 28. januar bullehurk skrev (6 minutter siden): Var det ikke en av de som spurte .... " Vil du ha sex før du dør" .. Altså Hallo .... 😮 Jo, det var han fra Vestlandet 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå