BlackLab24 Skrevet torsdag kl 09:48 #301 Del Skrevet torsdag kl 09:48 Værhyggelig skrev (1 time siden): Har funnet ut av det 🤓🤢 Bare håper det er 100 prosent sikkert at det er riktig navn som ligger ute 🙈 vet du noe mer om hva det er basert på?? Funnet navnet flere steder, men ikke sett så mye til hvorfor folk er så sikre 😅 Men lagt merke til to ting, visit Suldal fjernet video av mannen fra sin hjemmeside. Samme video er nå også vekk fra youtube. Så det er sikkert riktig altså. Bare lurer på hvordan folk visste det 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet torsdag kl 09:50 #302 Del Skrevet torsdag kl 09:50 BlackLab24 skrev (1 minutt siden): Bare håper det er 100 prosent sikkert at det er riktig navn som ligger ute 🙈 vet du noe mer om hva det er basert på?? Funnet navnet flere steder, men ikke sett så mye til hvorfor folk er så sikre 😅 Men lagt merke til to ting, visit Suldal fjernet video av mannen fra sin hjemmeside. Samme video er nå også vekk fra youtube. Så det er sikkert riktig altså. Bare lurer på hvordan folk visste det 😅 Folk i nærmiljøet som kjenner ham, har nok ikke problemer med å identifisere, selv med sladding. Hvis man graver litt på SoMe, så finner man hint her og der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmeisen Skrevet torsdag kl 10:09 #303 Del Skrevet torsdag kl 10:09 Stor pike skrev (På 4.2.2025 den 21.24): Jeg er for aktiv dødshjelp. Jeg ser for meg at det kan utdannes personer som allerede jobber palliativt og at det kan innføres fx på hospice. De som jobber tettest på alvorlig syke er de som er minst for eutanasi. De som jobber lengst fra alvorlig syke er ofte mest for. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet fredag kl 20:15 #304 Del Skrevet fredag kl 20:15 BlackLab24 skrev (På 6.2.2025 den 10.48): Bare håper det er 100 prosent sikkert at det er riktig navn som ligger ute 🙈 vet du noe mer om hva det er basert på?? Funnet navnet flere steder, men ikke sett så mye til hvorfor folk er så sikre 😅 Men lagt merke til to ting, visit Suldal fjernet video av mannen fra sin hjemmeside. Samme video er nå også vekk fra youtube. Så det er sikkert riktig altså. Bare lurer på hvordan folk visste det 😅 De viser såpass mye at at jeg som bare har vært i et par tilstøtende bygder visste hvor vi ca var utfra det de viste av landskap + dialekten hans. Ellers vet nok de lokale. Om du ser på hva/hvem han følger på insta så finner du mye hanskekontoer + aktiv dødshjelp bl.a 😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet fredag kl 20:36 #305 Del Skrevet fredag kl 20:36 refill skrev (19 minutter siden): De viser såpass mye at at jeg som bare har vært i et par tilstøtende bygder visste hvor vi ca var utfra det de viste av landskap + dialekten hans. Ellers vet nok de lokale. Om du ser på hva/hvem han følger på insta så finner du mye hanskekontoer + aktiv dødshjelp bl.a 😬 Ikke minst kontoer som har disse kjemiske midlene man har i sprøyter som profilbilde. Og aktivitet i fb-grupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra-78 Skrevet fredag kl 21:03 #306 Del Skrevet fredag kl 21:03 Nowayback skrev (På 4.2.2025 den 23.44): Det må variere veldig. Her høres det jo ikke så ille ut. https://www.helsenorge.no/sykdom/skader-og-sykdommer-i-hjernen/multippel-sklerose-ms/ "Sykdommen påvirker i liten grad hvor lenge folk lever. Noen vil etter hvert trenge en stokk eller krykke når de går, eller elektrisk rullestol/scooter over lengre distanser. Noen har få plager selv etter 15–20 år." Det kommer an på hvilken type MS man får. Og det virker som om menn blir mye raskere dårlig, og dør tidligere enn kvinner. Jeg har en rolig variant av MS, har hatt god effekt av bremse-medisinene, men kjenner jo at jeg blir svakere og svakere i kroppen 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet fredag kl 21:49 #307 Del Skrevet fredag kl 21:49 https://www.nrk.no/rogaland/mistenkte-at-_vestlandsmannen_-skulle-avlive-barn-med-gift---politiet-sier-mistanken-er-svekket-1.17239224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet fredag kl 22:10 #308 Del Skrevet fredag kl 22:10 Synes det er merkelig at han utleverer så mye info, om enn falsk (hvis vi skal tro han), hvis han visste at samtalen ikke var med en ekte person. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet fredag kl 22:21 #309 Del Skrevet fredag kl 22:21 PusheenPusheen skrev (9 minutter siden): Synes det er merkelig at han utleverer så mye info, om enn falsk (hvis vi skal tro han), hvis han visste at samtalen ikke var med en ekte person. Jeg er 100% enig. Jeg tror det han sa i programmet er nermere sannheten enn det politiet har funnet. Ingen med to celler i sving risikerer å få slike anklager på seg for tull. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet fredag kl 22:58 #310 Del Skrevet fredag kl 22:58 Duff skrev (35 minutter siden): Jeg er 100% enig. Jeg tror det han sa i programmet er nermere sannheten enn det politiet har funnet. Ingen med to celler i sving risikerer å få slike anklager på seg for tull. Å, absolutt! Måten han svarte på i de telefonsamtalene, pluss disse bildene av nakne damer han sendte til Janne, tyder jo på at han slettest ikke skjønte at det var en falsk person. Han spurte om hun ville ha sex før det hele skulle skje, alle disse tingene. Man sier ikke det bare på kødd. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet lørdag kl 00:04 #311 Del Skrevet lørdag kl 00:04 PusheenPusheen skrev (1 time siden): Å, absolutt! Måten han svarte på i de telefonsamtalene, pluss disse bildene av nakne damer han sendte til Janne, tyder jo på at han slettest ikke skjønte at det var en falsk person. Han spurte om hun ville ha sex før det hele skulle skje, alle disse tingene. Man sier ikke det bare på kødd. Og alt han har lagt ut på nett...tviler på at det ikke har bunn i noe mere enn drømmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet lørdag kl 00:06 #312 Del Skrevet lørdag kl 00:06 Duff skrev (Akkurat nå): Og alt han har lagt ut på nett...tviler på at det ikke har bunn i noe mere enn drømmer. Enig. Synes jo også det er rart at de fikk tak i nr hans via noen som også kjente til Steinar Wangen, mener jeg å huske? At noen i det hele tatt har nr hans i en sånn forbindelse, sier jo litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackLab24 Skrevet lørdag kl 07:32 #313 Del Skrevet lørdag kl 07:32 refill skrev (11 timer siden): De viser såpass mye at at jeg som bare har vært i et par tilstøtende bygder visste hvor vi ca var utfra det de viste av landskap + dialekten hans. Ellers vet nok de lokale. Om du ser på hva/hvem han følger på insta så finner du mye hanskekontoer + aktiv dødshjelp bl.a 😬 Ja jeg har pløyd gjennom det som er tror jeg 😅 Tror jeg fant ho "kona" og, selv om han nå står som singel. I saker tv 2 har skrevet, så ligger det ved et bilde av nederste del av ansiktet hans i skygge. En screenshot og litt enkel redigering så var ansiktet framme i lyset, forsterket bare troen på at det er rett person 🙂 men veldig få av de som har delt navnet som har begrunnet hvorfor det er han, derfor ble jeg litt usikker til tross for at mye stemmer. Media omtaler han som en mann i 50 årene, men han har jo fylt 60 i fjor høst. Der skurrer det litt for meg da... Men de er kanskje ikke helt oppdatert 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackLab24 Skrevet lørdag kl 09:55 #314 Del Skrevet lørdag kl 09:55 PusheenPusheen skrev (13 timer siden): Ikke minst kontoer som har disse kjemiske midlene man har i sprøyter som profilbilde. Og aktivitet i fb-grupper. Snakk om flere Facebook grupper? Evnt hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackLab24 Skrevet 35 minutter siden #315 Del Skrevet 35 minutter siden Duff skrev (På 8.2.2025 den 1.04): Og alt han har lagt ut på nett...tviler på at det ikke har bunn i noe mere enn drømmer. Hvor da? Har ikke funnet så mye jeg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 9 minutter siden #316 Del Skrevet 9 minutter siden BlackLab24 skrev (På 8.2.2025 den 10.55): Snakk om flere Facebook grupper? Evnt hvilke? Tror jeg vet like mye eller lite som deg, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå