CrazyCatLady2500 Skrevet 30. januar #221 Del Skrevet 30. januar Ellie87 skrev (2 timer siden): Helt sjukt! Ser ut som om all filmingen er gjort i Stavanger flyplass og på solastranden. Kan også være det er fra åkrastranden. Han er uten tvil fra Haugelandet. Høres ut som haugesund / Karmøy eller distriktet der. så ikke klippet av arbeidsplassen hans, om det er en stor blå bygning.. kan det være Aibel? Det er et stort blått bygg. Bare søk haugesund aibel så ser dy bildet. Shit.. for en sjuk man! Det er et kraftverk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 30. januar #222 Del Skrevet 30. januar LeveMannen skrev (3 timer siden): Å lage unskyldinger for en voksen person som bestiller drap på ungen sin... Gynosentrismen er kommet helt sykt langt skjønner jeg når man ser slike innlegg. Desverre er gynosentrismen også dypt inne i rettssystemet og hun får nok null straff for å bestille drap på denne ungen. Jeg lager ikke unnskyldninger. Selv har jeg ingen forutsetning for å sette meg inn i hvordan en utslitt mor har det. Men les hva jeg skriver: at hun ikke tenker klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 30. januar #223 Del Skrevet 30. januar CrazyCatLady2500 skrev (28 minutter siden): Det er et kraftverk Jepp. Skal man tro ryktene, finnes/fantes det video av han ved arbeidsplassen. Ser ut som den er fjernet nå, finner den ikke lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 30. januar #224 Del Skrevet 30. januar CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): Det er et kraftverk Han jobber som energimontør i et kraftverk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 30. januar #225 Del Skrevet 30. januar Godtegomp skrev (1 time siden): Haugalandet består av åpen kyst med hard sjø og flatt terreng. Ser en på fb profilen er vi inne i Ryfylke som stemmer med ferje over fra Stavanger og de kjører innover til fjord og fjell… De kan også ha filmet fra Haugalandet for å forvirre seerne. Dialekten kan høres mer ut som Suldal/Sand. Sykt uansett hvor disse kommer fra. Han jobber som energimontør i et kraftverk Fra Suldal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 30. januar #226 Del Skrevet 30. januar Har bokstavelig to tankerekker i hodet samtidig: "Jeg er hèlt sjokkert.". Og samtidig: "Er egentlig ikke så overrasket." Blir uvel av å tenke på at det ble oppdaget så tilfeldig. Bare håper det ikke blir noen signifikant økning av "dødsengler" i etterkant. Fabelaktig laget dokumentar ❤️💔 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idk_ Skrevet 30. januar #227 Del Skrevet 30. januar Godtegomp skrev (2 timer siden): Haugalandet består av åpen kyst med hard sjø og flatt terreng. Ser en på fb profilen er vi inne i Ryfylke som stemmer med ferje over fra Stavanger og de kjører innover til fjord og fjell… De kan også ha filmet fra Haugalandet for å forvirre seerne. Dialekten kan høres mer ut som Suldal/Sand. Sykt uansett hvor disse kommer fra. Du traff blink på dialekten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 30. januar #228 Del Skrevet 30. januar BlackLab24 skrev (11 minutter siden): Så den tidligere i dag, kommer den ikke opp om du søker på navnet hans og visit suldal bak? Nei, men søkte på pcn tidligere. Nå søkte jeg på mobilen, kanskje det er en forskjell. Men fant den ikke i loggen min heller, så vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 30. januar #229 Del Skrevet 30. januar PusheenPusheen skrev (7 minutter siden): Nei, men søkte på pcn tidligere. Nå søkte jeg på mobilen, kanskje det er en forskjell. Men fant den ikke i loggen min heller, så vet ikke. Den er fjernet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet 30. januar #230 Del Skrevet 30. januar Ellie87 skrev (5 timer siden): Helt sjukt! Ser ut som om all filmingen er gjort i Stavanger flyplass og på solastranden. Kan også være det er fra åkrastranden. Han er uten tvil fra Haugelandet. Høres ut som haugesund / Karmøy eller distriktet der. så ikke klippet av arbeidsplassen hans, om det er en stor blå bygning.. kan det være Aibel? Det er et stort blått bygg. Bare søk haugesund aibel så ser dy bildet. Shit.. for en sjuk man! Han er ikke fra Haugalandet, men Ryfylke. Det er noe som er filmet på Solastranda, men det er i Ryfylke han bor. Du kan se at de kjører gjennom Årdal, og tar ferja Hjelmeland- Nesvik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. januar #231 Del Skrevet 30. januar idk_ skrev (5 timer siden): Navnet hans står på et stort forum. Vet ikke om jeg får lov av KG å skrive hvilket forum. Navnet på forumet ble skrevet tidligere i tråden, men det ble ryddet vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 30. januar #232 Del Skrevet 30. januar Duff skrev (15 timer siden): Jeg har en nabo som i stede for å kjenne på at hun ikke bidrar setter seg ute og snakker med alle som går forbi. Hun bidrar i aller høyeste grad men å løfte dagen for tilfeldige mennesker, noen har gode liv men noen av de hun snakker med trenger den samtalen enten de er syke selv eller narkomane, hun ser ikke ned på noen. Så enkelt kan man være betydningsfull. Fantastisk! Snakk om å unngå offerrolla fullstendig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 30. januar #233 Del Skrevet 30. januar Det som skremmer meg er at det er neppe kun to stykker i landet som tilbyr "hjelp" til å døy. Sykaste, trudde virkelig eg hadde høyrd alt... 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idk_ Skrevet 30. januar #234 Del Skrevet 30. januar BlackLab24 skrev (5 timer siden): Jammen... Det hadde de vel neppe gjort om han var uskyldig 🤔 anser det som en bekreftelse De kan vel ikke vite om han er skyldig... Men skjønner godt de ikke vil assosieres med en som snakker om å avlive barn. Var en tjue år gammel video tror jeg. Men han var veldig gjenkjennelig der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 30. januar #235 Del Skrevet 30. januar idk_ skrev (5 minutter siden): De kan vel ikke vite om han er skyldig... Men skjønner godt de ikke vil assosieres med en som snakker om å avlive barn. Var en tjue år gammel video tror jeg. Men han var veldig gjenkjennelig der. Hvis jeg fant riktig video (og den er der fortsatt på youtube) er datoen der i alle fall bare 3-4 år gammel. Uansett om han er skyldig eller uskyldig er sikkert verken suldal eller han selv interessert i at masse folk søker opp og spekulerer. Så, tror ikke det har noe å si, at det indikerer noe. Hvis det er riktig navn så må det være veldig kjedelig for han ganske mer kjente politikeren fra Bergen som heter det samme… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idk_ Skrevet 30. januar #236 Del Skrevet 30. januar Andrea59 skrev (2 minutter siden): Hvis jeg fant riktig video (og den er der fortsatt på youtube) er datoen der i alle fall bare 3-4 år gammel. Uansett om han er skyldig eller uskyldig er sikkert verken suldal eller han selv interessert i at masse folk søker opp og spekulerer. Så, tror ikke det har noe å si, at det indikerer noe. Hvis det er riktig navn så må det være veldig kjedelig for han ganske mer kjente politikeren fra Bergen som heter det samme… Ja. Det er en kokk også som heter det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idk_ Skrevet 30. januar #237 Del Skrevet 30. januar BlackLab24 skrev (12 minutter siden): Den jeg så var lagt ut i 2021... Jeg kan ha sett feil. Mener det er (minst) to videoer. Men det kan godt være jeg som roter altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 30. januar #238 Del Skrevet 30. januar (endret) jeg har sett alle tre episodene i kveld. Og ja hvor mange flere er det som tilbyr sånne tjenester her tillands? At slike folk får gå fri er meg en gåte. Hvordan to sakskyndige kunne si at det ikke var fare for gjentagelse.. gjør at jeg tror noen av disse folkene har juksa seg til stillingene sine. Det der kan jo vi som vanlig dødelige se at han ikke er helt i vater. Ja der fikk jeg en grunn til å tro at norsk rettsvesen er for dårlig. I sverige tok de han med seg med en gang og sitter inne fortsatt. Sånne burde ikke fått lov å være fri. Han vestlandsmannen.. hva skjedde med han? Tenk å være kona til en slik en som snakker om å avlive funksjonshemmet barn.. jeg ble nesten kvalm av denne serien. Jeg trodde faktisk ikke det var mulig i Norge. Men så feil kan man ta. Jeg må si Gadaffi og Alme har gjort en kjempe jobb.. at de turte. Beste dokumentar så langt jeg har sett. Nå håper jeg aktiv dødshjelp kanskje kan komme på agendaen. Det har jeg etterlyst i mange år. Endret 30. januar av GrønnNellik68 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 30. januar #239 Del Skrevet 30. januar Dette er en sak fra Østlandets Blad fra 2016 om Steinar Wangen. Der står det blant annet: Sitat Selv har Steinar Wangen en organisk hjerneskade som sitter nederst på hjernestammen ned mot ryggen. – Mine problemer er ikke-språklige. Jeg klarer fint å regne vanskelige regnestykker i hodet, men ikke be meg om å skrive ned hvordan jeg kommer frem til svaret. Jeg klarer også fint å legge på et laken og legge en pute i et putevar, men å sette på dynetrekk er umulig, sier han. Altså, dersom dét er tilfellet, hvordan i all verdens land og rike har diagnosen blitt trukket? Dette må vel ha vært påvisbart på noen måte? Link til artikkelen (ligger dessverre bak betalingsmur) https://www.oblad.no/nyhet/ski/funksjonshemmede/funksjonshemmede-wangen-lar-seg-ikke-stoppe/s/5-68-149887 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 31. januar #240 Del Skrevet 31. januar (endret) Endret 31. januar av Nådeløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå