17.11 Skrevet 4. februar #281 Del Skrevet 4. februar BlackLab24 skrev (Akkurat nå): Men er dette 100 prosent sikkert? Vet det bare er det navnet som er nevnt.. men syns dialekten i youtube video og på tv 2 virket litt ulik? Etter hva jeg har sett på facebook må også den personen være i 60 åra nå, ikke 50 åra? Jeg kan ikke gå god for noe av dette, jeg bare sier hvor opplysningene kan finnes for den som leter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 4. februar #282 Del Skrevet 4. februar (endret) Ga en bruker samme info som vedkommende allerede har gitt meg. Slettet Endret 4. februar av PusheenPusheen Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 4. februar #283 Del Skrevet 4. februar Har sett ferdig dokumentaren og må si jeg ble helt kvalm 😟 Så jævlig at det finnes helt tilsynelatende normale familiefedre (ref vestlandsmannen) som tenner på å «avlive» mennesker. De bildene han sendte og hele fetisheringen rundt dette er jo helt sykt mørkt. Håper politiet er på og at det ender med at mye blir avdekket og at han får fengselsstraff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 4. februar #284 Del Skrevet 4. februar BlackLab24 skrev (7 timer siden): Men er dette 100 prosent sikkert? Vet det bare er det navnet som er nevnt.. men syns dialekten i youtube video og på tv 2 virket litt ulik? Etter hva jeg har sett på facebook må også den personen være i 60 åra nå, ikke 50 åra? Beskrives vestlandsmannen som en 50-åring av tv2, i programmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 4. februar #285 Del Skrevet 4. februar Sett 2 av 3 episoder i dag siden jeg ligger syk. Det er tydelig at legalisert aktiv dødshjelp er noe som må komme. Fikk veldig vondt av MS-syke Kent. Det så ikke ut som noe særlig til liv. Visste for øvrig ikke at MS kunne være så ille! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackLab24 Skrevet 4. februar #286 Del Skrevet 4. februar (endret) Andrea59 skrev (4 timer siden): Beskrives vestlandsmannen som en 50-åring av tv2, i programmet? Sett det står skrevet hvertfall, i flere ulike artikler. Der står han omtalt som en mann i 50 årene Endret 4. februar av BlackLab24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. februar #287 Del Skrevet 4. februar Nowayback skrev (3 timer siden): Sett 2 av 3 episoder i dag siden jeg ligger syk. Det er tydelig at legalisert aktiv dødshjelp er noe som må komme. Fikk veldig vondt av MS-syke Kent. Det så ikke ut som noe særlig til liv. Visste for øvrig ikke at MS kunne være så ille! Døde han med MS en naturlig død da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 4. februar #288 Del Skrevet 4. februar Jeg er for aktiv dødshjelp. Jeg ser for meg at det kan utdannes personer som allerede jobber palliativt og at det kan innføres fx på hospice. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 4. februar #289 Del Skrevet 4. februar Djungelvrål skrev (5 minutter siden): Døde han med MS en naturlig død da? Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 4. februar #290 Del Skrevet 4. februar Djungelvrål skrev (4 minutter siden): Døde han med MS en naturlig død da? Ja, det kom frem i programmet. https://www.tv2.no/underholdning/god-morgen-norge/kenth-ville-do-pa-en-verdig-mate-ma-torre-a-ta-debatten/17400582/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 4. februar #291 Del Skrevet 4. februar Stor pike skrev (1 minutt siden): Jeg er for aktiv dødshjelp. Jeg ser for meg at det kan utdannes personer som allerede jobber palliativt og at det kan innføres fx på hospice. Utfordringa er at mange flere enn døende har lyst til å dø. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa84 Skrevet tirsdag kl 20:42 #292 Del Skrevet tirsdag kl 20:42 Virrevirrevapp skrev (12 minutter siden): Utfordringa er at mange flere enn døende har lyst til å dø. det må jo selvfølgelig lages strenge kriterier for hvem som får dette innvilget. Du må ha en diagnose som ikke kan helbredes og har fått "dødsdommen" samtidig som man har store plager pga. dette. Rett å slett la folk slippe å pines til døde. Men sikkert mange andre som vil prøve seg vil jeg tro. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet tirsdag kl 21:38 #293 Del Skrevet tirsdag kl 21:38 Vimsa84 skrev (54 minutter siden): det må jo selvfølgelig lages strenge kriterier for hvem som får dette innvilget. Du må ha en diagnose som ikke kan helbredes og har fått "dødsdommen" samtidig som man har store plager pga. dette. Det er sånn det starter, men så vil folk som har store smerter uten dødsdom dø, så kommer de med mentalt problemer osv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet tirsdag kl 22:07 #294 Del Skrevet tirsdag kl 22:07 Virrevirrevapp skrev (24 minutter siden): Det er sånn det starter, men så vil folk som har store smerter uten dødsdom dø, så kommer de med mentalt problemer osv. Man må ha klare kjøreregler hvis det skulle blitt en realitet. Man må se til Sveits for eksempel, se hvordan de løser det. Og så blir man nødt å ha en såpass streng nemd sånn at ordningen ikke misbrukes av de som kan få hjelp på andre måter. Jeg tenker at for å få noenlunde bukt med folk som Steinar Wangen og hans metoder, er vi nødt å se på andre løsninger enn å bare forby aktiv dødshjelp. Så lenge vi ikke har andre løsninger, så vil det finnes folk som får et kick ut av å drepe andre på den måten der. Jeg er veldig usikker på om jeg er for eller imot, men har alltid lent meg bittelitt mer for enn mot. Debatten synes jeg er viktig uansett, istedenfor å bare avfeie at man skal kunne se på det i det minste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet tirsdag kl 22:28 #295 Del Skrevet tirsdag kl 22:28 Nowayback skrev (5 timer siden): Sett 2 av 3 episoder i dag siden jeg ligger syk. Det er tydelig at legalisert aktiv dødshjelp er noe som må komme. Fikk veldig vondt av MS-syke Kent. Det så ikke ut som noe særlig til liv. Visste for øvrig ikke at MS kunne være så ille! Ms varierer jo i alvorlighetsgrad, men det er jo ansett som en av de aller verste sykdommene man kan få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet tirsdag kl 22:44 #296 Del Skrevet tirsdag kl 22:44 minister-mio skrev (8 minutter siden): Ms varierer jo i alvorlighetsgrad, men det er jo ansett som en av de aller verste sykdommene man kan få Det må variere veldig. Her høres det jo ikke så ille ut. https://www.helsenorge.no/sykdom/skader-og-sykdommer-i-hjernen/multippel-sklerose-ms/ "Sykdommen påvirker i liten grad hvor lenge folk lever. Noen vil etter hvert trenge en stokk eller krykke når de går, eller elektrisk rullestol/scooter over lengre distanser. Noen har få plager selv etter 15–20 år." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Værhyggelig Skrevet onsdag kl 15:17 #297 Del Skrevet onsdag kl 15:17 LivT skrev (På 28.1.2025 den 20.30): hva var det denne «vestlandsmannen» het? Det lurer jeg også på? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dropsen Skrevet onsdag kl 21:56 #298 Del Skrevet onsdag kl 21:56 Værhyggelig skrev (6 timer siden): Det lurer jeg også på? 🙈 Blir vel slettet om jeg deler det her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackLab24 Skrevet torsdag kl 07:37 #299 Del Skrevet torsdag kl 07:37 Tv2 har lagt ut et skyggebildet av mannen... Det er ganske enkelt å få fram ansiktet med en screenshot og litt redigering 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Værhyggelig Skrevet torsdag kl 08:33 #300 Del Skrevet torsdag kl 08:33 Dropsen skrev (10 timer siden): Blir vel slettet om jeg deler det her? Har funnet ut av det 🤓🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå