Gjessst Skrevet 29. januar #181 Del Skrevet 29. januar Sjokoladekake! skrev (2 minutter siden): Måtte se siden dere har hauset det sånn opp. Ble egentlig skuffet. Var ingenting som sjokkerte meg Det er jo også en ting å si. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 29. januar #182 Del Skrevet 29. januar Sjokoladekake! skrev (17 minutter siden): Måtte se siden dere har hauset det sånn opp. Ble egentlig skuffet. Var ingenting som sjokkerte meg Spesielt 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 29. januar #183 Del Skrevet 29. januar (endret) Sjokoladekake! skrev (2 timer siden): Måtte se siden dere har hauset det sånn opp. Ble egentlig skuffet. Var ingenting som sjokkerte meg Det er jo nettopp fordi du har lest hele denne tråden. Du ble derfor ikke overrasket. Endret 29. januar av CrazyCatLady2500 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. januar #184 Del Skrevet 29. januar Sjokoladekake! skrev (28 minutter siden): Måtte se siden dere har hauset det sånn opp. Ble egentlig skuffet. Var ingenting som sjokkerte meg Greit at du ikke ble sjokkert. Men litt spesielt å bli skuffet😅 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 29. januar #185 Del Skrevet 29. januar Han med bordet er jo ingen stjerne i bygda, han uten bordet er jo? Det skjønner jeg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 29. januar #186 Del Skrevet 29. januar Bra program, men jeg reagerte på den slette journalistikken når de intervjuet Wangen på hotellrommet. Det hørtes ut som to foreldre som prøvde oppdra den umulige tenåringingsgutten sin. Jeg tror de var for opphisset og påvirket til å gå et reelt godt intervju. Dessverre. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 29. januar #187 Del Skrevet 29. januar Jeg tror ikke heller at Wangen er pu. Men han må minst lide av mangelfullt utviklet sjelsevner ut i fra det jeg vet om han. Tenker også på da han som femten åring slo ihjel en jentunge på syv år. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 29. januar #188 Del Skrevet 29. januar Sjokoladekake! skrev (56 minutter siden): Måtte se siden dere har hauset det sånn opp. Ble egentlig skuffet. Var ingenting som sjokkerte meg Da må du nesten forklare hva det var som faktisk skuffet deg. Du har kanskje allerede kontakt inn i slike miljøer? 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. januar #189 Del Skrevet 29. januar Ruspus skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke heller at Wangen er pu. Men han må minst lide av mangelfullt utviklet sjelsevner ut i fra det jeg vet om han. Tenker også på da han som femten åring slo ihjel en jentunge på syv år. Han har gitt ut kronikk der han betegner seg som pu. Vet ikke om jeg har lov å linke til den, så det får fjernes hvis det ikke er lov. Steinar W kronikk, betegner seg som pu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 29. januar #190 Del Skrevet 29. januar PusheenPusheen skrev (6 minutter siden): Han har gitt ut kronikk der han betegner seg som pu. Vet ikke om jeg har lov å linke til den, så det får fjernes hvis det ikke er lov. Steinar W kronikk, betegner seg som pu Jeg tenker at det å utnytte en PU-diagnose er noe han bruker som unnskyldning og skalkeskjul for uakseptabel atferd 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 29. januar #191 Del Skrevet 29. januar Mrs Robinson skrev (15 minutter siden): Jeg tenker at det å utnytte en PU-diagnose er noe han bruker som unnskyldning og skalkeskjul for uakseptabel atferd Enig. Med mindre han har fått hjelp til å skrive det der så tviler jeg på at en med PU-diagnose uttrykker seg på den måten. Men dette er bare spekulasjoner fra min side. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. januar #192 Del Skrevet 29. januar Mrs Robinson skrev (16 minutter siden): Jeg tenker at det å utnytte en PU-diagnose er noe han bruker som unnskyldning og skalkeskjul for uakseptabel atferd Det skal du ikke se bortifra. Samtidig virket han jo ikke særlig oppegående. Måten han pushet drapene på osv. Men det kan selvsagt ha med han som person å gjøre, og ikke en pu-diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 29. januar #193 Del Skrevet 29. januar PusheenPusheen skrev (5 minutter siden): Han har gitt ut kronikk der han betegner seg som pu. Vet ikke om jeg har lov å linke til den, så det får fjernes hvis det ikke er lov. Steinar W kronikk, betegner seg som pu PusheenPusheen skrev (3 minutter siden): Det skal du ikke se bortifra. Samtidig virket han jo ikke særlig oppegående. Måten han pushet drapene på osv. Men det kan selvsagt ha med han som person å gjøre, og ikke en pu-diagnose. Tror nok han være i grenseland. Men de psykiatriske sakkyndige i forbindelse med drapet i sverige konkluderte jo med at han ikke var det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 29. januar #194 Del Skrevet 29. januar 29_j skrev (15 timer siden): Absolutt. Får de vite om det er sant? Aner ikke, håper de finner ut at det ikke er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. januar #195 Del Skrevet 29. januar Ruspus skrev (44 minutter siden): Tror nok han være i grenseland. Men de psykiatriske sakkyndige i forbindelse med drapet i sverige konkluderte jo med at han ikke var det. Hvis han er i grenseland, så vil han vel uansett ikke bli konkludert som det i en slik prosess. Man må sikkert være rimelig syk før de i det hele tatt tar hensyn til det, tenker jeg. Jeg tror også han kan være i grenseland, han virket ikke helt normal slik jeg så det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 29. januar #196 Del Skrevet 29. januar De har gjort et utrolig godt arbeid med å etterforske disse sakene, men jeg får bismak av denne dokumentaren likevel. Hvorfor er de så nølende med å kontakte politiet? Er de så mye mer opptatt av historien sin enn å faktisk gjøre det rette, eller er det noe jeg ikke forstår? Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at de både kunne belyst sakene og laget en god serie OG samarbeidet med politiet slik de burde. Det øyeblikket S.W innrømte mord i chatten skulle politiet vært kontaktet. Mest sannsynlig ville han da blitt pågrepet og varetektsfengslet, og de hadde ikke trengt å bekymre seg for at han begikk noen flere "barmhjertighetsdrap" før de møtte han i Gøteborg. Ingen dokumentar narrativ kan være viktigere enn å potensielt redde liv. Jo mer jeg tenker på det jo mer graverende er det faktisk. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. januar #197 Del Skrevet 29. januar ~ Ada ~ skrev (10 timer siden): Det står at politiet har gjennomført omfattende etterforskning mot Vestlandsmannen som ennå pågår. De har avhørt moren og gjort øvrige undersøkelser. Bekymringen knyttet til barnet ble svekket tidlig i etterforskningen. Siktede har blitt avhørt om barnet og moren. Apekatten skrev (Akkurat nå): Aner ikke, håper de finner ut at det ikke er sant. Virker som det er sant at det i det minste har vært en kontakt der. Men om det virkelig er sånn at hun ville ha "avlivet" barnet sitt, vet vi jo selvsagt ikke noe om. Det kan ha vært vestlandsmannens måte å berolige Anne/Janne på siden hun snakket så mye om at hun var redd og usikker, og det kan ha vært en måte å verifisere ovenfor henne at andre også har kommet til ham om spørsmål om hjelp. Så han kan godt å smurt tjukt på for alt vi vet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 29. januar #198 Del Skrevet 29. januar (endret) Anonymbruker*** skrev (5 minutter siden): De har gjort et utrolig godt arbeid med å etterforske disse sakene, men jeg får bismak av denne dokumentaren likevel. Hvorfor er de så nølende med å kontakte politiet? Er de så mye mer opptatt av historien sin enn å faktisk gjøre det rette, eller er det noe jeg ikke forstår? Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at de både kunne belyst sakene og laget en god serie OG samarbeidet med politiet slik de burde. Det øyeblikket S.W innrømte mord i chatten skulle politiet vært kontaktet. Mest sannsynlig ville han da blitt pågrepet og varetektsfengslet, og de hadde ikke trengt å bekymre seg for at han begikk noen flere "barmhjertighetsdrap" før de møtte han i Gøteborg. Ingen dokumentar narrativ kan være viktigere enn å potensielt redde liv. Jo mer jeg tenker på det jo mer graverende er det faktisk. Jeg opplevde dem ikke som nølende, men som usikre på om de ble køddet med eller ikke. De sa jo ganske kjapt at de potensielt satt med informasjon som krevde avverging. De sa jo til politiet allerede ved første samtale at de ikke visste om informasjonen var reell. Det hele var jo så absurd at jeg skjønner at de trengte litt tid på å prosessere. Endret 29. januar av PusheenPusheen 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 29. januar #199 Del Skrevet 29. januar BobbySocks skrev (1 time siden): Han med bordet er jo ingen stjerne i bygda, han uten bordet er jo? Det skjønner jeg ikke? Det er mange måter å være stjerne i hjembygda på. Dugnadsånd står sterkt i kurs mange steder, og han fyren her har vært frivillig både på ungkarsfestivalen og i et arbeid for å bevare historie/formidle historie om arbeidsplassen hans (som er en stor arbeidsplass). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 29. januar #200 Del Skrevet 29. januar PusheenPusheen skrev (2 minutter siden): Jeg opplevde dem ikke som nølende, men som usikre på om de ble køddet med eller ikke. De sa jo ganske kjapt at de potensielt satt med informasjon som krevde avverging. De sa jo til politiet allerede ved første samtale at de ikke visste om informasjonen var reell. Det hele var jo så absurd at jeg skjønner at de trengte litt tid på å prosessere. Da er det snakk om "Vestlandsmannen". Selv etter de kontaktet politiet valgte de å ikke dele navn og adresse.... Jeg er mest kritisk til at politiet ikke ble kontaktet straks S.W innrømte ikke bare et, men to mord. Der var det all grunn til å mistenke at han snakket sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå