AnonymBruker Skrevet 29. januar #41 Del Skrevet 29. januar mommyaka skrev (14 minutter siden): Men man må begynne et sted. Hvor mange har hat dette barnet gått på skolen uten p be noen? Om den har gått 6 år på skolen og ikkje bedt noen i bursdag el...kan man ikke forvente at andre skal be han i sin bursdag. Uansett om man ikke tør Nei det er ikke bare å begynne om man har blitt avvist før,blir sjokkert over hvor enkel tankegang noen har Anonymkode: ed1c2...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #42 Del Skrevet 29. januar mommyaka skrev (På 27.1.2025 den 10.18): Når bedre han folk sist i bursdag til han selv? Fra de er 10 år er det ofte at de bare ber 1-3 person når de har bursdag. Er det sånn at alle guttene blir invitert i en bursdag uten ditt barn...eller er det flere som ikke bes? Det er jo foreldre som deg, som oppmuntrer barna til utestenging av alle andre enn bestevennene sine allerede fra fjerde klasse, som gjør at en del barn aldri får komme i klassebursdager. Et slikt giftig jentemiljø fantes i klassen til min eldste, og det var så vondt at 3 jenter måtte slutte og begynne på naboskolen i sjuende klasse. Hvisking, manipulasjon, utfrysing og allianser. "Kjære gullungen min, selvfølgelig skal du få slippe å be den rare jenta eller den merkelige gutten til 10-årsdagen din!". Ungdomsskolen er noe annet, det er jeg enig i. Elevene sokner fra langt større områder, og dermed kjenner ikke foreldrene hverandre heller. Har forberedt mine barn på at ingen feirer klassebursdager på ungdomsskolen. Anonymkode: b1307...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #43 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg blir så irritert av at man skal la barna bestemme hvem som skal inviteres eller ikke på bursdager. Allerede i 5 klasse er det mange som starter med det. Jeg tenker mine barn skal aldri ha no valg, enten alle gutten/jentene eller ingen. Jeg støtter ikke utestenging. og til de som mener alle ikke passer sammen, ikke har plass til alle eller økonomi. En bursdag kan fint være fotballkamp på banen eller ake bursdag selv om du er 6 eller 15 år, så lenge foreldrene motiverer og snakker om inkludering. Anonymkode: 0435e...b86 Så du skal bestemme hvordan og hvem 15 åringen skal feire bursdagen sin med? Anonymkode: e46ba...5e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 29. januar #44 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jo foreldre som deg, som oppmuntrer barna til utestenging av alle andre enn bestevennene sine allerede fra fjerde klasse, som gjør at en del barn aldri får komme i klassebursdager. Et slikt giftig jentemiljø fantes i klassen til min eldste, og det var så vondt at 3 jenter måtte slutte og begynne på naboskolen i sjuende klasse. Hvisking, manipulasjon, utfrysing og allianser. "Kjære gullungen min, selvfølgelig skal du få slippe å be den rare jenta eller den merkelige gutten til 10-årsdagen din!". Ungdomsskolen er noe annet, det er jeg enig i. Elevene sokner fra langt større områder, og dermed kjenner ikke foreldrene hverandre heller. Har forberedt mine barn på at ingen feirer klassebursdager på ungdomsskolen. Anonymkode: b1307...b8d Hæ? Her ber vi alle guttene fra 1-7 klasse og alltid gjort. Hvor har du fra at jeg utestengt folk? Jeg spør om sønnen til ts har bedt folk i sin klasse i noen gang? Hvordan tror det er om ts sin sønn aldri ber folk i sin bursdag..og forventer og bli bedt i andre bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå