Gå til innhold

Ville du introdusert en mann for barna som ikke snakker norsk ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gå ned i vekt og skaff deg en Norsk mann.

Anonymkode: 0874c...a6f

Jeg lo! 🤣

Anonymkode: a1afe...501

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Regner med du mener omvendt og at det er: Selvfølgelig går vi inn for at han lærer barnas språk. 
Utover det høres dette helt galskap ut

Anonymkode: 34223...487

oi, overså helt at TS skrev at barna skal lære hans språk. håper dette er en trolletrå, ellers er hun ikke riktig vel bevart.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De viser ikke sitt sanne jeg før dere er samboere eller gift. Lykke til. 

Anonymkode: b24d5...644

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei hadde ikke introdusert barna mine for en arabisk mann som ikke snakker norsk eller engelsk og som sier han vil ta imot barna mine som sine egne. Dere er jo ikke sammen engang virker det som

Anonymkode: f2a94...4d8

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Snakker ikke barna norsk? 🤔

Anonymkode: 0c1b9...346

Jo mine barn snakker norsk

Sånn jeg leser overskriften er det barna som ikke kan norsk.

Når ble det en god ide og lære barna arabisk for at de skal kunne treffe/bo sammen med kjæresten din? Har du arabisk bakgrunn eller en spesiell tilknytning til arabisk språk?

Er du sikker på at han kommer fra en kultur som behandler kvinner og barn med respekt og på en god måte?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Gå ned i vekt og skaff deg en Norsk mann.

Anonymkode: 0874c...a6f

Det er jo litt flåsete sagt MEN GIDA MEG DET ER SANT! 

Til ts: Du har barn for svarte svingende! Kjøp deg selvtillit og selvrespekt og vær et godt forbilde for dine barn. 

Anonymkode: e9bec...b12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Første bud må vel være at HAN lærer NORSK, ikke barna et språk de ikke har noen som helst tilhørighet til?? Andre bud er at du venter vel og lenge før barna dras inn. 

Anonymkode: e5842...d3b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva jeg hadde gjort? Droppet han som en varm potet. 

Anonymkode: ed672...052

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Snakker ikke barna norsk? 🤔

Anonymkode: 0c1b9...346

Det er ts som har formulert seg helt feil i trådtittelen. Høres ut som typen skal møte ungene, som ikke snakker norsk. 

Anonymkode: 1921b...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei. Jeg har møtt en mann, han har en utrolig fin personlighet, ansvarlig, voksen og sier han vil ta imot barna mine som hans egne. 

Jeg er likevel veldig redd for å starte noe uten å være helt sikker fordi jeg vil ikke at barna skal gå igjennom brudd nr to. 

Det er likevel en stor hake. Han snakker veldig lite norsk og heller ikke engelsk. Vi kommuniserer på et tredje språk som barna verken kan eller lærer i skolen. Selvfølgelig går vi inn for å lære barna hans språk.

Jeg tenker at språk er grunnleggende for å ha god relasjon, men jeg kan ta feil. Og det er jo noe som vil forbedre seg uansett. 

Hva hadde du gjort i en slik situasjon? Vits å gå videre om denne haken er reelll ..?

Anonymkode: 84604...56e

Hvorfor i all verden skal de det? Han får lære seg norsk.

Anonymkode: 155bb...ba7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor snakker ikke barna norsk?

Anonymkode: fb701...bf9

Ts har skrevet feil i overskriften, det kommer tydelig fram i innlegget at det er mannen som ikke snakker norsk.

Anonymkode: dd544...e9b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg forstår, så snakker barna norsk.

Typen til mor snakker ikke norsk og kun litt engelsk.

Mor og typen snakker arabisk sammen. Hun önsker at barna hennes skal läre seg arabisk slik at de kan kommunisere med hennes type. Har jeg forstått rett?

Men, typen vil ikke ta det steget for å läre seg norsk ( eller engelsk). Barna må innrette seg han.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei. Jeg har møtt en mann, han har en utrolig fin personlighet, ansvarlig, voksen og sier han vil ta imot barna mine som hans egne. 

Jeg er likevel veldig redd for å starte noe uten å være helt sikker fordi jeg vil ikke at barna skal gå igjennom brudd nr to. 

Det er likevel en stor hake. Han snakker veldig lite norsk og heller ikke engelsk. Vi kommuniserer på et tredje språk som barna verken kan eller lærer i skolen. Selvfølgelig går vi inn for å lære barna hans språk.

Jeg tenker at språk er grunnleggende for å ha god relasjon, men jeg kan ta feil. Og det er jo noe som vil forbedre seg uansett. 

Hva hadde du gjort i en slik situasjon? Vits å gå videre om denne haken er reelll ..?

Anonymkode: 84604...56e

Hvorfor går dere inn for å lære barna hans språk? Hvorfor kan ikke han lære seg norsk? Hvis han ikke gidder såpass ville jeg ikke introdusert han til barna.

Anonymkode: d81a5...224

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg antar at du har arabisk opprinnelse og dermed samme kultur i familien. Likevel bør du bruke lang tid på å bli kjent med mannen. Ikke rush noe og ikke la deg presse inn i noe hurtig. 

Anonymkode: 0f2e0...189

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må jo ikke finne en nordmann, men hva med en mellomting arabisk er litt langt unna. Hva med en franskmann, tysker eller spanjol, og så lære barna et nyttigere språk, iht skolegang og norske handelspartnere? 

Det er også lettere å skille seg fra disse nasjonalitetene og å fordele foreldrenes rettigheter dersom dere får barn sammen. 

Anonymkode: bccbe...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg antar at du har arabisk opprinnelse og dermed samme kultur i familien. Likevel bør du bruke lang tid på å bli kjent med mannen. Ikke rush noe og ikke la deg presse inn i noe hurtig. 

Anonymkode: 0f2e0...189

Jeg er ikke TS, men endelig noen som både leser og skjønner, uten å hisse seg opp! Kloke råd kommer du også med. 

Jeg leste det også sånn som du gjør. Så hun lærer nok ikke barna arabisk bare pga. denne mannen, som noen ser ut til å tro. 

Anonymkode: a301d...e27

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...