AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Så en venn av samboeren spurte han om et par venner av han (to menn) kan overnatte hos oss. Min kjæreste har aldri møtt dem før, men vennen hans kjenner dem jo. Så først sa jeg ja til at de kunne være hos oss, da var det jo meningen kjæresten min skulle være hjemme også, og de skulle være på gjesterommet. Nå skal kjæresten reise bort og derfor ville jeg vært alene med disse to mennene jeg aldri har møtt. Siden hverken jeg eller samboeren kjenner dem synes jeg det er ubehagelig å ha de der for to dager. Så nå må samboeren si nei til vennen som kjenner dem. De må bare ta inn på hotell isteden og det er fortsatt 2-3 uker til. Er det feil av meg å endre mening? Kjenner på en utrygghet av å være alene hjemme med to menn jeg ikke vet noe om. Anonymkode: 52638...216 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Synes absolutt ikke det er feil av deg. Hadde ikke vært komfortabel med å ha fremmede i huset over flere dager, uavhengig av kjønn. Anonymkode: 75f91...0c3 23 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Kjæresten din må jo være tilbakestående. Anonymkode: 361ae...58c 21 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Si ifra så fort som mulig, "det passer ikke likevel", eller så må samboeren din bli hjemme og ta støyten. Hadde vært HELT uaktuelt for min del, ikke mitt problem og hadde ikke åpnet døra, stengt, låst, ferdig, airbnbn neste værsågod. Anonymkode: e826d...3ba 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Nei, jeg hadde aldri gått med på det. Kjæresten din burde heller ikke synes det er greit, wtf. Anonymkode: 3e759...816 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Nei, jeg hadde heller ikke ønsket helt fremmede for 2 netter. Kan ikke kjæresten din bare si at dere ikke er hjemme? Kan ikke helt tenke meg at de to heller har lyst å bo hos totalt ukjent Anonymkode: 13a3f...47f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Det er selvfølgelig helt riktig å si nei til dette. Kjæresten er jo tydeligvis helt blåst. M50 Anonymkode: cfd15...035 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Vennen til kjæresten din får skaffe disse bekjente overnatting et annet sted. Hotell er det visst noe som heter. Anonymkode: 860bc...733 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Det hadde vært helt uaktuelt for meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden Nei. Bare nei. Ikke aktuelt i det hele tatt. Og hvis ikke samboeren din forstår det ville jeg ha revurdert forholdet. Jeg kunne under tvil latt venners venner låne kjellerleiligheten med egen inngang, men hadde ikke sluppet dem inn i hoveddelen av huset hvis mannen ikke var hjemme. K54 Anonymkode: d3c86...aa8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Jeg hadde sagt til kjæresten at han faktisk ikke kan reise bort når han venter gjester. Anonymkode: 5219c...905 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Her hadde mannen i huset sagt nei selv hvis han måtte bort de dagene. Anonymkode: c6ad8...200 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Selvsagt ikke aktuelt på en flekk. Anonymkode: aff38...1a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Bare avlys når det er i så god tid. De kan finne alternativ overnatting i f.eks. Airbnb. Jeg vil også si at det er helt unormalt å legge seg inn på venners venner, men også bekjente for å få gratis overnatting. Anonymkode: 20f7c...151 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden Da får typen være hjemme da om de absolutt skal være der. Jeg hadde aldri sagt ja til å ha to fremmede menn på overnatting. Han kan ikke være sur siden han plutselig ikke skal være hjemme Anonymkode: 71ec0...99a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så en venn av samboeren spurte han om et par venner av han (to menn) kan overnatte hos oss. Min kjæreste har aldri møtt dem før, men vennen hans kjenner dem jo. Så først sa jeg ja til at de kunne være hos oss, da var det jo meningen kjæresten min skulle være hjemme også, og de skulle være på gjesterommet. Nå skal kjæresten reise bort og derfor ville jeg vært alene med disse to mennene jeg aldri har møtt. Siden hverken jeg eller samboeren kjenner dem synes jeg det er ubehagelig å ha de der for to dager. Så nå må samboeren si nei til vennen som kjenner dem. De må bare ta inn på hotell isteden og det er fortsatt 2-3 uker til. Er det feil av meg å endre mening? Kjenner på en utrygghet av å være alene hjemme med to menn jeg ikke vet noe om. Anonymkode: 52638...216 Aldri i livet hadde jeg følt meg komfortabel med dette... Anonymkode: e91d6...86b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden Må si det er underlig å brukes som overnattingssted for andre enn egne gjester. Med mindre dere driver med Air BnB, men da burde de bedt de leie hos dere, ikke bedt om gratis overnatting. Når kjæresten din som er «koblingen» her drar bort i tillegg blir det helt merkelig… Altså, hvis ei venninne av meg skal ha folk på besøk, hadde det vært utrolig snodig å plassere noen av de hos meg, om jeg ikke var en del av begivenheten/selskapet. Hvis i tillegg typen skulle vært alene hjemme med de, hadde han nok lurt på om det hadde klikket for meg. Ikke sånn mtp utroskap altså, men for en merkelig situasjon å sette partner i 🤔 Og når kjønnene snus blir det et aspekt av sikkerhet, de som er venner med overgripere vet fælt sjelden at de er nettopp det. Jeg hadde ikke følt det trygt eller behagelig overhodet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så en venn av samboeren spurte han om et par venner av han (to menn) kan overnatte hos oss. Min kjæreste har aldri møtt dem før, men vennen hans kjenner dem jo. Så først sa jeg ja til at de kunne være hos oss, da var det jo meningen kjæresten min skulle være hjemme også, og de skulle være på gjesterommet. Nå skal kjæresten reise bort og derfor ville jeg vært alene med disse to mennene jeg aldri har møtt. Siden hverken jeg eller samboeren kjenner dem synes jeg det er ubehagelig å ha de der for to dager. Så nå må samboeren si nei til vennen som kjenner dem. De må bare ta inn på hotell isteden og det er fortsatt 2-3 uker til. Er det feil av meg å endre mening? Kjenner på en utrygghet av å være alene hjemme med to menn jeg ikke vet noe om. Anonymkode: 52638...216 Spør gubben hvordan han hadde taklet det hvis du ble voldtatt av disse to mennene. Spent på svaret. Selvfølgelig er det ikke forsvarlig å ha to ukjente menn på overnatting når du er alene hjemme! Alle med vett i behold hadde nektet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden NEI, helt uaktuelt hadde det vært, rett og slett. Kjæresten din er jo helt sprø. Anonymkode: 0667a...207 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden Hvorfor kan ikke vennen deres huse sine egne venner? Dette er det dummeste jeg har hørt, skjønner ikke hvorfor du skal skaffe overnatting til to ukjente. Er det så vanskelig for bønder fra nord å ta inn på hotell i to dager? Er vi så blakke i dette landet? Nei. I så tilfelle burde de sove i bilen eller ta inn på Blå Kors. Jeg hadde aldri sagt ja til det. Anonymkode: 8524e...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå