AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Har falt for en som er 8 år yngre enn meg. Jeg er 32... Jeg har aldri vært en som har gått etter yngre menn og har helt ærlig aldri vært tiltrukket av en yngre mann. Men han her har tatt meg fullstendig med storm. Vi har samme humor, vi har flotte samtaler, innholdsrike diskusjoner. Alt sammen er så utrolig utrolig bra. Jeg har ALDRI ledd så mye med noen før. Følelsene er gjensidige, og han blir irritert når jeg tar opp aldersforskjellen da han mener den er ubetydelig, han bryr seg ikke, han liker meg for den jeg er bla bla. Men jeg vet ikke helt, dette med alderen plager meg noe grusomt. Er jo mange flotte jenter på hans alder, og så velger han meg? Noen med erfaring... Anonymkode: a6a87...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Ikke ta opp alderforskjellen. Du må nesten finne ut på egen hånd om dette er et problem. Anonymkode: 17170...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Om han var eldst hadde ingen tenkt på det engang, og det bør ikke dere gjøre heller. Kjenner et par der kvinnen er ti år eldre enn mannen, og de har vært sammen i minst tretti år. De er og blir sett på som helt vanlige mennesker altså og har to voksne barn. Om det føles bra og rett og dere har det fint sammen, så er det ikke noe å tenke på 😊 Anonymkode: 33ca7...717 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Jeg traff kona når jeg var 25, da var hun 32. Altså nesten identisk forskjell. Det var aldri et problem for oss, og vi fikk nesten 28 år sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden 8 år er virkelig ikke så mye.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er M26. Snakker med ei på K38, ingen bryr seg om alderen. Anonymkode: 4019b...9ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har vært sammen med ei på 40 og 31 mens jeg var 23? vi blir fort blinde av kjærlighet og det er en effekt der hvor vi blir irritert og vil ikke at aldersforskjellen skal komme mellom oss freeeem til vi blir slått ned av en stein og tenker igjen om dette så blir det stor forskjell! så akkurat nå er vi bare i blinde av forelskelse og sex selvfølgelig når tiden kommer så er han ferdig med deg eller du er ferdig med han. Anonymkode: ca689...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Nowayback skrev (51 minutter siden): 8 år er virkelig ikke så mye.. Helt enig, du overdriver ts. Anonymkode: d6d41...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Takk for betryggende svar. Jeg syns det virker så mye. Men det handler vel kanskje om at jeg så og si aldri har omgås folk som er yngre enn meg. Anonymkode: a6a87...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden -jk- skrev (1 time siden): Jeg traff kona når jeg var 25, da var hun 32. Altså nesten identisk forskjell. Det var aldri et problem for oss, og vi fikk nesten 28 år sammen. Anonymkode: a6a87...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vecky Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Har ei venninne på samme alder, som er sammen med en fyr som er sju år yngre. Jeg har aldri tenkt på aldersforskjellen. De matcher godt på alle punkter. Så lenge dere har det bra med hverandre så har alderen null å si. Og som noen andre skrev lengre opp, hadde det vært han som var eldst hadde det ikke vært noe å tenke på en gang. Det har blitt en slags uskrevet regel at mannen skal være eldst. Bare tull!😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Vecky skrev (Akkurat nå): Har ei venninne på samme alder, som er sammen med en fyr som er sju år yngre. Jeg har aldri tenkt på aldersforskjellen. De matcher godt på alle punkter. Så lenge dere har det bra med hverandre så har alderen null å si. Og som noen andre skrev lengre opp, hadde det vært han som var eldst hadde det ikke vært noe å tenke på en gang. Det har blitt en slags uskrevet regel at mannen skal være eldst. Bare tull!😅 Hehe, ja jeg ble direkte sjokkert over at han her liker meg på den måten. Hadde da aldri trodd det. Har vel fått banka det inn siden ungdommen at menn ikke liker "gamle damer" Anonymkode: a6a87...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå