AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:37 #1 Del Skrevet søndag kl 19:37 Har bestilt gjennomgående billett med SAS fra Oslo via Arlanda til en annen by i Norden. Transittid er en time. Om første fly blir forsinket og jeg mister det neste, så har ikke SAS flere avganger den dagen til min destinasjon. Hva skjer da? Betaler de overnatting og setter meg på fly neste dag? Eller sjekker de om andre selskaper har plass? Om man må fly neste dag, har man selv innflytelse på hvilket tidspunkt man ønsker å fly? Anonymkode: b69fb...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:44 #2 Del Skrevet søndag kl 19:44 Opplevde det med KLM en gang på grunn av tåke. Var sent på kvelden og siste fly i vår retning var gått. Flyselskapet ordnet med hotell, transport til og fra hotelllet, og enkel middag på hotellet midt på natten. Fikk ny billett neste morgen, men endte på feil flyplass. Flyselskapet dekket da taxi i 2,5 timer til riktig flyplass. Ble en lang reise, men vi kom dit vi skulle uten ekstra utgifter. Anonymkode: de3b1...7a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:47 #3 Del Skrevet søndag kl 19:47 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Opplevde det med KLM en gang på grunn av tåke. Var sent på kvelden og siste fly i vår retning var gått. Flyselskapet ordnet med hotell, transport til og fra hotelllet, og enkel middag på hotellet midt på natten. Fikk ny billett neste morgen, men endte på feil flyplass. Flyselskapet dekket da taxi i 2,5 timer til riktig flyplass. Ble en lang reise, men vi kom dit vi skulle uten ekstra utgifter. Anonymkode: de3b1...7a1 Takk skal du ha! Greit å vite hva jeg evt kan forvente meg Anonymkode: b69fb...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Du får ikke velge tid for neste avgang, nei. Du får tilbudt en. Anonymkode: 1e7f3...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du får ikke velge tid for neste avgang, nei. Du får tilbudt en. Anonymkode: 1e7f3...08c Takk skal du ha!😊 Anonymkode: b69fb...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du får ikke velge tid for neste avgang, nei. Du får tilbudt en. Anonymkode: 1e7f3...08c Man kan kontakte SAS for å bytte til en annen avgang enn den man fikk tilbudt, hvis det er ledige plasser. Det har jeg gjort. Anonymkode: 1ef70...3aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå