Gå til innhold

Burde det gjøres mer for å redde single og ensomme menn?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært på en god del mammakvelder og det er virkelig gull verdt for barna å oppleve at vi foreldre snakker sammen. Forskning viser tydelig at sosialt samvær foreldre imellom forebygger mobbing, og terskelen for å kontakte hverandre når noe skjer blir mye lavere. Det er også derfor man har f eks vennegrupper og 17. mai-arrangementer. 

Anonymkode: 92848...b7e

Vi styrer unna tvungne vennegrupper og vinkveld for mammaer. Likevel har vi god kontakt foreldre imellom, helt uten å bli fulle sammen og skravle om uvesentlige ting. 17. mai-arrangementer har ingenting med mobbeforebygging å gjøre. Arrangementene er for å markere nasjonaldagen, samt få inn penger fra dugnad, som skal brukes til diverse arrangementer på skolen.

Anonymkode: 30660...516

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Enig. Jeg må til og med mase på ham for at han skal gidde å ringe moren sin en sjelden gang. Og han har ikke tatt initiativ til å møte en bekjent på snart 20 år, selv om jeg mange ganger har forklart han at han må bare komme seg ut og finne på noe. Han gidder ikke være med på pappakvelder, han vil heller sitte hjemme. Da er det jo ikke stort man får gjort.

Anonymkode: 92848...b7e

Inviter til venninnekveld e.l. hjemme hos dere, så har han insentiv til å finne på noe ute av huset.

Anonymkode: 18249...9d3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vil pule for f, jeg ønsker å bli begjært og begjære. Det er et grunnleggende mennesklig behov. 

Anonymkode: 6f1f6...a21

MEN DETTE HAR INGENTING MED ENSOMHET Å GJØRE!!!!! Dere må virkelig skille snørr og bart. Hvis dere ønsker sympati, slutt å juge. Nei, dere er ikke ensomme fordi dere ikke får pult med den fineste dama dere kjenner. Dere er ensomme fordi dere selv har valgt bort alt som heter vennskap, fellesskap og nærhet til andre mennesker (som ikke inkluderer sex). Sex er menneskelig behov, men sex med andre er ingen menneskerett. 

En annen ting er at du ofte ikke kan ha det ene uten det andre. De færreste kvinner ønsker å være puledukker. For å få pult (altså, dekket ditt grunnleggende behov), må du gå inn i et forhold. Men det vil du ikke. Da får du sitte der med skjegget i postkassa - ingen sympati herfra.

• Liker 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Inviter til venninnekveld e.l. hjemme hos dere, så har han insentiv til å finne på noe ute av huset.

Anonymkode: 18249...9d3

Her forsvinner mannen på gamingrommet, så hjelper ikke :D 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil pule for f, jeg ønsker å bli begjært og begjære. Det er et grunnleggende mennesklig behov. 

Føler du deg begjært hvis du har sex med en person som egentlig ikke liker deg, har lyst på deg eller er interessert i deg? Er det nok for deg å få dyppet staken for å føle at du er begjært? Det er nemlig dette kvinner snakker om når de sier at de bare er en tømmestasjon. 

Anonymkode: e613f...e6e

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler du deg begjært hvis du har sex med en person som egentlig ikke liker deg, har lyst på deg eller er interessert i deg? Er det nok for deg å få dyppet staken for å føle at du er begjært? Det er nemlig dette kvinner snakker om når de sier at de bare er en tømmestasjon. 

Nettopp. Ingen BEGJÆRER deg i fylla på en ONS. Man har mistet hemninger, føler at det kribler i underlivet, og lar det stå til. Men det er ikke begjær. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

MEN DETTE HAR INGENTING MED ENSOMHET Å GJØRE!!!!! Dere må virkelig skille snørr og bart. Hvis dere ønsker sympati, slutt å juge. Nei, dere er ikke ensomme fordi dere ikke får pult med den fineste dama dere kjenner. Dere er ensomme fordi dere selv har valgt bort alt som heter vennskap, fellesskap og nærhet til andre mennesker (som ikke inkluderer sex). Sex er menneskelig behov, men sex med andre er ingen menneskerett. 

En annen ting er at du ofte ikke kan ha det ene uten det andre. De færreste kvinner ønsker å være puledukker. For å få pult (altså, dekket ditt grunnleggende behov), må du gå inn i et forhold. Men det vil du ikke. Da får du sitte der med skjegget i postkassa - ingen sympati herfra.

Slutt å ri ensomhet kjepphesten. Jeg trenger sex nå. Vurderer plastisk kirurgi slik at det kan bli lettete

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler du deg begjært hvis du har sex med en person som egentlig ikke liker deg, har lyst på deg eller er interessert i deg? 

En dame har ikke sex med noen hun ikke vil ha sex med, for en bisarr og misvisende ting å si.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slutt å ri ensomhet kjepphesten. Jeg trenger sex nå. Vurderer plastisk kirurgi slik at det kan bli lettete

Eller slutt å gå etter de yngste og peneste damene. Gå etter damer på ditt eget nivå. Men det vil du sikkert ikke? 

Jeg rir ingen kjepphester. Tråden handler om ENSOMME menn. Men som alltid, så sklir diskusjonen ut på sex. Det er sex, sex, sex og pule. Da mister dere sympatien, skjønner du? For ensomhet har ingenting med det å gjøre.

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nettopp. Ingen BEGJÆRER deg i fylla på en ONS. Man har mistet hemninger, føler at det kribler i underlivet, og lar det stå til. Men det er ikke begjær. 

Da har du en helt annen definisjon av begjær enn jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En dame har ikke sex med noen hun ikke vil ha sex med, for en bisarr og misvisende ting å si.

Så du mener at alle de narkomane prostituerte har sex med gamle, stinkende, tykke menn fordi de HAR LYST? Altså ...

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da har du en helt annen definisjon av begjær enn jeg har.

Selvfølgelig. Jeg har en normal definisjon. Men altså. Slutt å gå etter de yngste og peneste. Gå gjerne etter damer som er noen år eldre, og ikke så pene. Da får du sex. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så du mener at alle de narkomane prostituerte har sex med gamle, stinkende, tykke menn fordi de HAR LYST? Altså ...

Drar du inn narkomane prostituerte nå? Snakk om uærlig debatt. Jeg snakker om vanlige damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Drar du inn narkomane prostituerte nå? Snakk om uærlig debatt. Jeg snakker om vanlige damer

Men denne typen gaslighting er standard praksis her inne. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da ville kvinner ligge med menn flest, men det gjør de ikke. De må være TILTRUKKET mannen. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da ville kvinner ligge med menn flest, men det gjør de ikke. De må være TILTRUKKET mannen. 

Ergo BEGJÆR

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

For lang tid i ensomhet, så kan de automatisk falle på feil side av samfunnet. Kanskje organisasjoner og offentlige etater kan gjøres mer? 

Anonymkode: 1ad8a...f5a

Den dagen det offentlige får ansvaret for sånt , blir det bare enda mer synd i dem. Da fratar man de ansvaret enhver voksen person har , for å ordne opp i sitt eget liv . 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

AV ANDRE MENN!!!!! Vi snakker om å plukke opp en person av motsatt kjønn på byen. Statistikken er klar. Mange, mange flere kvinner blir drept av datene sine, enn det menn blir (av KVINNELIGE dater). At menn er voldelige mot hverandre, har ingenting med dette å gjøre.

Hvis man blir banket opp så betyr kjønnet, hudfargen eller dialekten til den som banker deg ingenting. Julingen gjør like vondt uansett.

Hvis kvinner burde være redd fordi mange kvinner blir drept så burde menn være reddere fordi flere menn blir drept. At noen kvinner går rundt og er redde mens veldig få menn gjør det samme sier noe interessant om hvordan vi vurderer fare.

Anonymkode: 4f9bb...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Slutt å ri ensomhet kjepphesten...

Debatten handler om ensomhet. Står i tittelen...

Anonymkode: 2322c...6b5

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Mange menn og en god del kvinner opplever begjær ved ONS ja. At mange ikke gjør det er også helt greit.

Anonymkode: 4f9bb...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...