AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Hva tenker du om pinsebevegelsen? Jeg er litt skeptisk til det miljøet. Nei til homofili, nei til alkohol, nei til ikke-kristne venner og nei til vennskap med det motsatte kjønn. De bruker barn til markedsføring på Facebook og Instagram. Folk blir presset til å bruke penger. Man skal aller helst delta på hver eneste samling. Veldig mye krangling og sjalusi. Familie er ekstremt viktig, og alle blir tvunget til å følge tradisjonelle verdier. Anonymkode: 19ab6...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva tenker du om pinsebevegelsen? Jeg er litt skeptisk til det miljøet. Nei til homofili, nei til alkohol, nei til ikke-kristne venner og nei til vennskap med det motsatte kjønn. De bruker barn til markedsføring på Facebook og Instagram. Folk blir presset til å bruke penger. Man skal aller helst delta på hver eneste samling. Veldig mye krangling og sjalusi. Familie er ekstremt viktig, og alle blir tvunget til å følge tradisjonelle verdier. Anonymkode: 19ab6...6bd Kanskje du ikke skal ha så sterke meninger om noe du egentlig ikke vet noe om. Du kommer lengre i livet ved å ikke tenke det verste om alt som er fremmed for deg. Anonymkode: 3dea9...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden "Litt skeptisk?" Du nevner jo masse drøye ting her. De er nærmest en sekt. Har noen i familien som er det. Ikke sett de siden jeg var liten. Kuttet kontakten tvert. Jeg har også snakket med ex pinsevenner, alt du nevner er sant. Jeg mener at du skal løpe! Hel seriøst. Finnes mange menigheter som du kan vøre del av, men pinsevennene er ikke noe man bør involvere seg i. Anonymkode: 6dd5c...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje du ikke skal ha så sterke meninger om noe du egentlig ikke vet noe om. Du kommer lengre i livet ved å ikke tenke det verste om alt som er fremmed for deg. Anonymkode: 3dea9...648 Er du bare "woke" eller er du pinsevenn? Anonymkode: 6dd5c...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå