AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har mann og barn og kjenner konstant dårlig samvittighet av å jobbe til alle døgnets tider. Å ha fri en random tirsdag når alle andre er på jobb er jo ok, kan trene og handle, men det er ikke verdt å måtte til ringe helgen på jobb når alle andre har fri og koser seg med familien. Samme med alle kveldene og helligdagene man må jobbe. Nå er jeg på jakt etter dagjobb, men da kommer tvilen: kommer det til å bli bedre eller kommer jeg til å føle meg helt låst i en 8-16 jobb? Men jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å holde ut med turnus resten av livet. Er så slitsomt. Blir man vant til dagjobb eller er faktisk gresset ikke grønnere på den andre siden? Anonymkode: 4c2d8...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Det er vel bare å prøve det? De kaster jobber etter oss for tida, og jeg har vanskelig med å se at det ikke er sånn i hvert fall de neste årene også. Hvis du skulle angre deg. Lykke til 👍🏼 Anonymkode: bf30e...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Noen liker det, andre hater det. Turnus er jo på mange måter langt mer fleksibelt, ift. å kunne bytte vakter, samt at man jobber færre timer totalt enn i en ren dagjobb. Samtidig er det jo kjipt å jobbe når andre har fri, så det er rett og slett en smakssak. Anonymkode: cc82b...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå