AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Hei. Hadde du klart å bli sammen med en mann som er beskyldt for å være pedofil av eksen og hennes venninner? Han jobber som trener, ble anmeldt, men politiet har henlagt saken fordi det ikke var bevis. Han var visst fullstendig ærlig om dette fra begynnelsen av dating perioden fordi han ville at dama skulle ta med det i vurderingen i og med at hun selv hadde barn, men endte med å droppe det pga eksen hans. Gjelder ei venninne dette her. Anonymkode: 63573...410 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Nei, den risikoen hadde jeg ikke tatt hvis jeg hadde barn. Anonymkode: 45c43...5fc 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Aldri. Anonymkode: 539df...876 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei. Hadde du klart å bli sammen med en mann som er beskyldt for å være pedofil av eksen og hennes venninner? Han jobber som trener, ble anmeldt, men politiet har henlagt saken fordi det ikke var bevis. Han var visst fullstendig ærlig om dette fra begynnelsen av dating perioden fordi han ville at dama skulle ta med det i vurderingen i og med at hun selv hadde barn, men endte med å droppe det pga eksen hans. Gjelder ei venninne dette her. Anonymkode: 63573...410 Hadde aldri tatt risken med mine barn. Anonymkode: 1dec9...ffd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Svarene viser at vi har et rettsproblem i Norge. Alle kan anklages for alt mulig, uten bevis å dom er de uskyldig til det motsatte er bevisst. Mannen er allerede forhåndsdømt for all fremtid, om han er skyldig eller ei. Anonymkode: d7732...7cd 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Svarene viser at vi har et rettsproblem i Norge. Alle kan anklages for alt mulig, uten bevis å dom er de uskyldig til det motsatte er bevisst. Mannen er allerede forhåndsdømt for all fremtid, om han er skyldig eller ei. Anonymkode: d7732...7cd Ja vi har et rettsproblem. Anmeldelser som ikke blir ordentlig undersøkt. Henleggelser skjer altfor fort og altfor mange skyldige går fri. Anonymkode: e0a42...c03 10 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei. Hadde du klart å bli sammen med en mann som er beskyldt for å være pedofil av eksen og hennes venninner? Han jobber som trener, ble anmeldt, men politiet har henlagt saken fordi det ikke var bevis. Han var visst fullstendig ærlig om dette fra begynnelsen av dating perioden fordi han ville at dama skulle ta med det i vurderingen i og med at hun selv hadde barn, men endte med å droppe det pga eksen hans. Gjelder ei venninne dette her. Anonymkode: 63573...410 Hadde tatt en prat med eksen og hennes veninner , hørt om hva beskyldningene gjaldt og gjort meg opp en mening selv 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja vi har et rettsproblem. Anmeldelser som ikke blir ordentlig undersøkt. Henleggelser skjer altfor fort og altfor mange skyldige går fri. Anonymkode: e0a42...c03 Enig, da kan de skyldige dømmes men også de uskyldige renvaskes. Anonymkode: d7732...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Hadde du klart å bli sammen med en mann som er beskyldt for å være pedofil av eksen og hennes venninner? Han jobber som trener, ble anmeldt, men politiet har henlagt saken fordi det ikke var bevis. Han var visst fullstendig ærlig om dette fra begynnelsen av dating perioden fordi han ville at dama skulle ta med det i vurderingen i og med at hun selv hadde barn, men endte med å droppe det pga eksen hans. Gjelder ei venninne dette her. Anonymkode: 63573...410 Hadde aldri tatt sjangsen nei! Desverre er det noen løgnere som ødelegger for andre, men hadde aldri tatt sjangsen! Hadde ALDRI utsatt barna mine for noe som helst sånn! Anonymkode: 8bbbe...b35 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Han hadde vel ikke sagt noe om det om han var skyldig Anonymkode: 6a9bf...2b2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Takk for innspill alle sammen så bra. Han hørtes så fin ut i følge henne, alt var på plass, men dette ødela veldig og hun torde ikke ta sjansen på han. Jeg personlig tenkte jo veldig rundt dette for hva om han faktisk er uskyldig،, og om han er, så vil jo kanskje andre tro motsatt pga ryktene . Anonymkode: 63573...410 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Har vært utsatt for en pedofil, så nei. Anonymkode: ae204...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for innspill alle sammen så bra. Han hørtes så fin ut i følge henne, alt var på plass, men dette ødela veldig og hun torde ikke ta sjansen på han. Jeg personlig tenkte jo veldig rundt dette for hva om han faktisk er uskyldig،, og om han er, så vil jo kanskje andre tro motsatt pga ryktene . Anonymkode: 63573...410 Du har vel allerede bestemt deg for at han er verdt å satse på? Anonymkode: ae204...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Hadde holdt meg langt unna. At saken ble henlagt har ingen betydning. Seksuelle overgrep kan i de færreste tilfeller bevises, så det har ingen verdi at saken ble henlagt. Anonymkode: 85ca9...0cd 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Svarene viser at vi har et rettsproblem i Norge. Alle kan anklages for alt mulig, uten bevis å dom er de uskyldig til det motsatte er bevisst. Mannen er allerede forhåndsdømt for all fremtid, om han er skyldig eller ei. Anonymkode: d7732...7cd Ja, men jeg hadde ikke ofret ungene mine for å bøye på et etisk problem. Han må finne seg en dame som ikke vil ha barn og som er villig til å tro han. Man sjanser ikke på sånt om man har barn. Anonymkode: 05656...191 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde holdt meg langt unna. At saken ble henlagt har ingen betydning. Seksuelle overgrep kan i de færreste tilfeller bevises, så det har ingen verdi at saken ble henlagt. Anonymkode: 85ca9...0cd Det er oppskriften på justismord som ødelegger liv. Anonymkode: d7732...7cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde holdt meg langt unna. At saken ble henlagt har ingen betydning. Seksuelle overgrep kan i de færreste tilfeller bevises, så det har ingen verdi at saken ble henlagt. Anonymkode: 85ca9...0cd Nemlig. Like så trolig som en falsk anklagelse er at overgripere er sykt gode til å komme unna med det - lenge. Anonymkode: 05656...191 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er oppskriften på justismord som ødelegger liv. Anonymkode: d7732...7cd Jeg tror du har misforstått hva justismord er. Justismord er å bli dømt for en forbrytelse du ikke har begått. Anonymkode: 85ca9...0cd 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er oppskriften på justismord som ødelegger liv. Anonymkode: d7732...7cd Å han klarer seg nok utmerket. Anonymkode: ae204...591 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du har vel allerede bestemt deg for at han er verdt å satse på? Anonymkode: ae204...591 Tror du har misforstått hi. Det er ikke min situasjon. Anonymkode: 63573...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå