Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

okey nå er jeg litt forvirret og trenger å få ut noen tanker.

Jeg har bodd i ett studenthjem i 8 måneder nå og vi er 8 stk som bor her. En blir ganske godt kjent av å bo så tett. Det er en fyr her som jeg har fått ett utrolig fantastisk godt vennskap med. Har aldri møtt noen som jeg kan si så mye til og ikke føle meg dum!

I løpet av disse månedene har vi hatt hver våre flørter og rotet LITT rundt med andre og aldri hverandre. Tanken har jo slått meg-men har alltid tenkt at "Det er Eivind liksom...bestevennen min,kan ikke gjøre noe med han"

Men-i helgen kyste han meg. Jeg var full, og han var lbittelitt full...

Han sa han håpte jeg ville huske det og det gjør jeg jo selfølgelig..

Helt siden søndag har han kommet inn og kanskje gitt meg ett kyss, men bare små, ikke klining!

Nå begynner jeg og tenke om det faktisk er mulig at kjærlighet bare kan dukke opp sånn!! Syns han er barnslig og til tider sinnsykt irriterende,men han er så god at det veier opp!

Han sa han trodde han va i ferd med å få følelser for meg!

Jeg har alltid tenkt at drømmemannen min skal jeg bli hodestups forelsket i med første øyekast, og at jeg ikke er forelsket hvis ikke...og det har jo ikkje skjedd her!

Litt redd jeg lurer meg selv til å tro at jeg er forelsket! uff..

han er ute nå,og jeg sitter bare her og gleder meg til han kommer hjem...merkelige greier..

så spørsmålet mitt er: er det mulig og ikke bli forelsket før etter 8 måneder?? hehe..burde ikke jeg ha likt han med en gang jeg traff han da? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Fullt mulig og helt normalt.

Dere kjenner hverandre godt nå, så det er vel kanskje "riktigere" at forelskelsen kommer nå framfor med det samme dere møttes?

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja følelsene kan bare plutselig dukke opp sånn der, nesten litt skummelt :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Men det er jo en fantastisk berusende følelse da.. :) Nyt det!

Gjest lumina
Skrevet

Jada slikt kan skje.. etter åtte mnd som venn me min nåværende, ble jeg hodestups forelsket :ler:

Og for å veie opp for manglende "kjærlighet med første blikk" så har jeg ikke sluttet å forelske meg i han ennå :sjenert: blir enda helt gele inni meg av han :hjerter:

Skrevet

Synes det er mye lettere å forelske meg i en person jeg liker enn en jeg ikke kjenner.

Synes du skal se hvor forholdet fører hen jeg! Kanskje blir du bare mer forelsket i han etterson tiden går, høres ikke det hyggelieg ut da?

Skrevet

Absolutt mulig!

Jeg var venn med min nåværende kjæreste (oioi, rart å si det, er så nytt) i et og et halvt år før jeg ble forelsket i han. Det var som om vi plutselig oppdaget hverandre, hva vi hadde rett foran oss, men ikke så helt før da. Det fine med dette er at vi kjenner hverandre inn og ut allerede.

:)

Kos deg!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

x mannen min ble forelsket og sammen med sin venninde (de var venner i 17 år) 5 dager etter han flyttet fra meg og to barn, så ja, det går nok an.

Det kom som en bombe på dem begge to den dagen. De hadde ikke vært sammen før han flyttet. SIKKERT!!!!!!.......................

Gjest roxy ikke innlogget
Skrevet

Min beste venninne bodde i Spania i ett år. Der traff hun en fyr som skulle vise seg og bli en kar som hun kunne dele og si alt til og hun omtalte han som super og en utrolig god venn. Jeg spurte henne mens hun bodde der om det var følelser i bilde og hun benektet det. Han var jo bare bestevennen!

Når hun avsluttet studiene og kom tilbake til Norge innså hun at det var kjærrlighet hun følte for karen i Spania. Hun reiste tilbake, og nå er de ett lykkelig par:)

En vet ikke hva en har før en plutselig misterdet, og det kan værerett foran nesa de uten at du vet det...

Så dete tror jeg er mulig! ;)

Skrevet

Det er absolutt mulig :) Nyt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...