Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 (endret) De Lystige Engler søker fyrbøter-engel med ansvar for fyring og forsvarlig oppbevaring av brennbart materiale. Henvendelse i denne tråden, eller send en PM til Liv, som administrerer stillingsoversikten. Endring: Poolman-stillingen er besatt av vår svært kompetente/potente Skauta. Stillingsbeskrivelsene er svært lite detaljerte fordi det er opp til hver enkelt engel å tilføre stillingen sin egenart. Forøvrig ser vi jo alltid etter nye engler, det er som kjent trangt i saligheta Her er tråden vi holder til i for tiden Endret 7. mars 2006 av Bjørnsdatter
Gjest GreenSky Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Njæ, kan ikke si at jeg føler meg truffet.
hecuba Skrevet 6. mars 2006 #3 Skrevet 6. mars 2006 Njæ, kan ikke si at jeg føler meg truffet. ← Du kan bli wannabe-bi-engel nr 2?
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #4 Skrevet 6. mars 2006 Føler meg ikke englete i det hele tatt jeg. Trenger dere ikke bengler?
Gjest Markus i Oslo Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Lite detaljert utlysing synes jeg. Hva ligger i de enkelte funksjonene, liksom?
Gjest GreenSky Skrevet 6. mars 2006 #6 Skrevet 6. mars 2006 Du kan bli wannabe-bi-engel nr 2? ← Den dagen jeg har hatt sex med en kvinne og det frister til gjentagelse, da skal jeg heller kalle meg bi. Kunne gått med på å bli kalt en djevel, da. Det er jo det jeg er. En djevel i senga.
Gjest Skauta Skrevet 6. mars 2006 #7 Skrevet 6. mars 2006 Ikke svikt meg nå, vakre skjønnheter! Denne jobben er da opptatt?
Gjest GreenSky Skrevet 6. mars 2006 #8 Skrevet 6. mars 2006 Oh, ja du er wannab-bi? *treig* Ja, da er jeg med.
hecuba Skrevet 6. mars 2006 #9 Skrevet 6. mars 2006 Den dagen jeg har hatt sex med en kvinne og det frister til gjentagelse, da skal jeg heller kalle meg bi. Kunne gått med på å bli kalt en djevel, da. Det er jo det jeg er. En djevel i senga. ← jaja..
Gjest GreenSky Skrevet 6. mars 2006 #10 Skrevet 6. mars 2006 Se svaret mitt over ditt. Kan være 2, jeg.
hecuba Skrevet 6. mars 2006 #11 Skrevet 6. mars 2006 Se svaret mitt over ditt. Kan være 2, jeg. ← It takes two to tango, vet du... Var derfor jeg spurte... Hihi.. Snille deg, da.. Dessuten tror jeg allerede lammet har blitt djevel?
Gjest GreenSky Skrevet 6. mars 2006 #12 Skrevet 6. mars 2006 Og siden jeg danser tango selv, vet jeg alt om det. :kys_2:
Gjest fnisa Skrevet 7. mars 2006 #13 Skrevet 7. mars 2006 Finns det en misjonærstilling ledig kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå