Gå til innhold

Hvilken dating app er seriøs?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dame 48 år , hvilken dating app er "seriøs" for en voksen? Er litt skeptisk til å registrere meg der. 

Anonymkode: 7ca6a...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dame 48 år , hvilken dating app er "seriøs" for en voksen? Er litt skeptisk til å registrere meg der. 

Anonymkode: 7ca6a...e8d

Vet ikke om noen datingtjenester er nevneverdig mer seriøse enn andre, det vil nok handle om jakt på lettvint sex de fleste steder. Men du kan jo prøve noen med mer fokus på profilinnhold og match score (at man passer sammen) enn for eksempel Tinder eller Happn. 

Jeg bruker bare disse to selv, med veldig minimalistiske profiler. Har mistet troen på markedet, altfor mye som ikke er bra nok og da lar jeg bare være å informere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle er ca. like seriøse. Å sortere brukere er din jobb, ikke appens.

Anonymkode: 52ca1...792

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det er hva man gjør det til selv, og om man treffer på om matchen er ute etter noe kortsiktig, bare bekreftelse eller et forhold uavhengig av hvilken app man bruker.

Tinder har jo flest brukere, og sånn sett størst mulighet for å treffe på en potensiell date. Men der kan algoritmene spille imot deg har jeg inntrykk av. 

Hinge er nok blitt mer og mer foretrukket i de større byene og et bedre rykte på seg. Og et pluss at man kan sende en melding sammen med like'n, som gjør at man viser mer av seg selv enn bare selve profilen. 

Men det aller beste er jo hvis man har mulighet til å melde seg på arrangementene til Smingel, Oslomingle eller speeddating . Erfaringsmessig får man mer MYE mer ut av det etter et par timer, enn ukesvis med sveiping og samtaler som dør ut på datingapper 

M35

Anonymkode: c867c...8d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle appene er seriøse forsøk på å tjene penger for eierne. Det de ikke lykkes så godt med, det er å holde useriøse brukere unna. Disse appene har en tendens til å fylles opp av menn som bare vil ha et ligg, selv om de vet de må skrive noe annet i profilen for å få napp hos kvinnene.

Anonymkode: b661a...bf9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine erfaringer, men betyr ikke at det er likt for alle. 

Sukker - ganske dødt, mye av de samme profilene som da jeg datet for 20 år siden ( før jeg ble gift med en fyr derfra).. fikk mange likes, litt for mange og mye sexprat.

Hinge - alle ser ut som modeller, så der fikk jeg meg en selvbildeknekk.. og litt veldig sporty folk. Så jeg har innsett at jeg ikke hører til der. Fått et par likes fra veldig unge menn…. ( som da nok er ute etter sextrening virker det som)

Tinder har jeg styrt unna, har venninner som bruker det men da kun for sex.. 

Happen er jeg usikker på.. men jeg har droppet apper.. jeg tror det beste er å møte noen på byen eller andre steder der de ser meg først enn via bilder og for å unngå «catfishing». Spør venner om de vet om noen som kunne passe deg og nyt singellivet.

K 45

Anonymkode: f8522...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvilken aldersgruppe er de forskjellige sjekkeappene for?

F.eks har jeg hørt Hinge er for folk opptil 30 år, stemmer det?

Tinder har vel fra 18 til 80?

Anonymkode: a110a...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken aldersgruppe er de forskjellige sjekkeappene for?

F.eks har jeg hørt Hinge er for folk opptil 30 år, stemmer det?

Tinder har vel fra 18 til 80?

Anonymkode: a110a...309

Hinge har en del folk over 40 så ikke for bare for de unge.

Anonymkode: f8522...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...