AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Noen her som har gjennomført plastisk kirurgi? Er du fornøyd med endringene og merket du endring i hvordan damer/menn behandler deg? Er mann og vurderer nese operasjon. Anonymkode: 56cc0...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen her som har gjennomført plastisk kirurgi? Er du fornøyd med endringene og merket du endring i hvordan damer/menn behandler deg? Er mann og vurderer nese operasjon. Anonymkode: 56cc0...635 Huff, det håper jeg virkelig du slår fra deg. Jeg hadde nok aldri falt for en mann sin hadde tatt plastisk operasjon for å endre utseende. Syns du at nesa er for stor, eller hva er problemet? Anonymkode: 47f5f...1d6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Du kan ta så mange operasjoner du vil, men hvis selvtilliten er dårlig så lyser det ut og du vil ikke ha noe mer draget på damer. Anonymkode: 2070d...07c 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Huff, det håper jeg virkelig du slår fra deg. Jeg hadde nok aldri falt for en mann sin hadde tatt plastisk operasjon for å endre utseende. Syns du at nesa er for stor, eller hva er problemet? Anonymkode: 47f5f...1d6 Den er for bred, formen er uelegant. Anonymkode: 56cc0...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Huff, det håper jeg virkelig du slår fra deg. Jeg hadde nok aldri falt for en mann sin hadde tatt plastisk operasjon for å endre utseende. Syns du at nesa er for stor, eller hva er problemet? Anonymkode: 47f5f...1d6 Tror neppe TS ville ha fortalt at nesen var kjøpt i bli-kjent-fasen. Jeg kjenner flere som har tatt plastisk operasjon, som aldri har fortalt partner. Mange får en bedre selvtillit som gjør at de utstråler mer positiv energi, det alene er nok grunnen til at de fikk økt oppmerksomhet. For jeg personlig synes ikke endringen var så stor at det skulle være grunnen alene til at oppmerksomheten ble så mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan ta så mange operasjoner du vil, men hvis selvtilliten er dårlig så lyser det ut og du vil ikke ha noe mer draget på damer. Anonymkode: 2070d...07c Broren min har ligget med hundrevis av damer og har lite selvsikkerhet, men han ser mye bedre ut enn meg. Anonymkode: 56cc0...635 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Jeg tror ikke en neseoperasjon vil hverken få folk til å løpe fra deg eller til deg. Det er bare en nese. Alle neser er rare. Anonymkode: 827ac...d77 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke en neseoperasjon vil hverken få folk til å løpe fra deg eller til deg. Det er bare en nese. Alle neser er rare. Anonymkode: 827ac...d77 En mer symmetrisk og mindre bred nese ville ikke skade. Anonymkode: 56cc0...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En mer symmetrisk og mindre bred nese ville ikke skade. Anonymkode: 56cc0...635 Hvis du skal gjøre det så gjør det for deg selv og ikke for andre. Anonymkode: 2070d...07c 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden Som dame kan jeg si at jeg ALDRI har tenkt over hvordan en mann sin nese ser ut. Det betyr jo ingenting. Og menn med store/ skjeve/rare neser er fine syns jeg! Jobb heller med ditt indre, og finn ut hva du liker med deg selv. Jeg vil tro du kommer mye lengre med det ☺️ Anonymkode: 2c9c9...6e5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som dame kan jeg si at jeg ALDRI har tenkt over hvordan en mann sin nese ser ut. Det betyr jo ingenting. Og menn med store/ skjeve/rare neser er fine syns jeg! Jobb heller med ditt indre, og finn ut hva du liker med deg selv. Jeg vil tro du kommer mye lengre med det ☺️ Anonymkode: 2c9c9...6e5 Jeg har merket at det er veldig forskjellig hva folk liker i forskjellige land og kulturer. Jeg har kone fra filippinene og hun har nevnt det ofte at det er tiltrekkende med skarp nese som jeg og mange europeere har. Har hørt det samme fra mange i landet. Anonymkode: 560f6...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som dame kan jeg si at jeg ALDRI har tenkt over hvordan en mann sin nese ser ut. Det betyr jo ingenting. Og menn med store/ skjeve/rare neser er fine syns jeg! Jobb heller med ditt indre, og finn ut hva du liker med deg selv. Jeg vil tro du kommer mye lengre med det ☺️ Anonymkode: 2c9c9...6e5 Man fokuserer som regel ikke bevisst kun på nesen. Den er en del av helheten som kan avgjøre om man er attraktiv eller ikke. Jeg må velge hvilket kirurgisk inngrep som gir best resultat. Anonymkode: 56cc0...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Noen her som har gjennomført plastisk kirurgi? Er du fornøyd med endringene og merket du endring i hvordan damer/menn behandler deg? Er mann og vurderer nese operasjon. Anonymkode: 56cc0...635 Du bør tiltrekke deg damer med din personlighet og ikke ditt utseende. Anonymkode: 899ba...2ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Den er for bred, formen er uelegant. Anonymkode: 56cc0...635 du er en mann. Å se ut som en huleboer drar damer. Anonymkode: bd0a5...4f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du bør tiltrekke deg damer med din personlighet og ikke ditt utseende. Anonymkode: 899ba...2ec Jeg trenger begge deler. Personlighet er ikke nok. Anonymkode: 56cc0...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen her som har gjennomført plastisk kirurgi? Er du fornøyd med endringene og merket du endring i hvordan damer/menn behandler deg? Er mann og vurderer nese operasjon. Anonymkode: 56cc0...635 Vel det eneste man som mann tiltrekker seg ved plastisk operasjon er vel andre homofile menn som liker å fikse på utseende. Om det er disse mennene du ønsker å dra, så kjør på. Endret 15 timer siden av Blueberrymuffin 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden Jeg ser svært ofte lite tiltrekkende menn som er godt gift. Med kulerund mage eller måne, som er 165 cm i høyde eller som har manglende hake. Det finnes noen for alle. Men selv om du er lite tiltrekkende så tiltrekkes du kanskje kun av pene damer? AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Broren min har ligget med hundrevis av damer og har lite selvsikkerhet, men han ser mye bedre ut enn meg. Anonymkode: 56cc0...635 Er det et mål for deg å ligge med hundrevis av damer? Hvorfor det? Holder det ikke å finne den rette dama? Anonymkode: b23cb...c72 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Man fokuserer som regel ikke bevisst kun på nesen. Den er en del av helheten som kan avgjøre om man er attraktiv eller ikke. Jeg må velge hvilket kirurgisk inngrep som gir best resultat. Anonymkode: 56cc0...635 Et fint smil er viktigere enn en fin nese. Pen hud hjelper på. Nå vet ikke jeg om du har kjempestygg nese da. Anonymkode: 827ac...d77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden Nesa er nå greit nok hvis den ser ut som en potet. Men folk som lager duckface derimot 🤮 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Broren min har ligget med hundrevis av damer og har lite selvsikkerhet, men han ser mye bedre ut enn meg. Anonymkode: 56cc0...635 Lily Philips og Bonnie Blur har lagt med hundrevis av menn. Ekkelt er det, uavhengig av om man er mann eller dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå