AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden En klipp 15 min koster nå 479 kr hos Cutters. Det er vel dyrt? Jeg dro en annen plass og betalte 459 kr for 30 min og frisyre jeg ville ha. Kommer ikke til å klippe meg hos Cutters mer. Anonymkode: 4fd5b...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden De har vel, ifht kvaliteten de leverer, blitt såpass dyre at det er bedre å dra til vanlige salonger. Anonymkode: 4e9a5...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): En klipp 15 min koster nå 479 kr hos Cutters. Det er vel dyrt? Jeg dro en annen plass og betalte 459 kr for 30 min og frisyre jeg ville ha. Kommer ikke til å klippe meg hos Cutters mer. Anonymkode: 4fd5b...971 Hverdagsprisen er kr 429. https://cutters.no Helgeprisen er kr. 479. Du kan kjøpe klippekort og få billigere klipp. En klipp tar ikke 15. minutter hos Cutters, den tar den tiden den tar for frisøren å gjøre jobben skikkelig. Er du ute etter å sverte Cutters så må du i det minste ha fakta på plass. Hvor du klipper deg er din sak. Anonymkode: aca12...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hverdagsprisen er kr 429. https://cutters.no Helgeprisen er kr. 479. Du kan kjøpe klippekort og få billigere klipp. En klipp tar ikke 15. minutter hos Cutters, den tar den tiden den tar for frisøren å gjøre jobben skikkelig. Er du ute etter å sverte Cutters så må du i det minste ha fakta på plass. Hvor du klipper deg er din sak. Anonymkode: aca12...08c De tar tiden. Jeg var ikke ute etter å sverte de, men 479 kr for lørdagspris synes jeg var dyrt. De begynte med 299 kr noe som er helt ok pris. Så steg det til 349 under corona. Så ble det økning igjen til 399, og nå 429 på ukedagene og 479 lørdager. Det synes jeg er mye når mange av frisørene ikke er frisører. 2 ganger ble jeg klippet fort og skjevt. Fra nå kommer jeg ikke til å klippe meg der mer og har slettet appen. Anonymkode: 4fd5b...971 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Hvor fikk du klipp til 459? Jeg har tynt, glatt hår som ingen gjør noe spennende med, men alle tar vanlig dameklipp-pris for. Og det er ikke 459... Anonymkode: 31b09...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå