Gå til innhold

Dårlig samvittighet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde et ff forhold til en mann (vi kaller han Per). Jeg og Per har kun møttes for å ha sex og overnattet. 
Nå i helgen hadde jeg besøk av en annen mann (vi kaller han Marius). Jeg og Marius hadde en liten flørt i sommar, men det ble ikke noe av. Vi møttes nå i helgen og hadde en koselig helg sammen, men tenker ikke at jeg vil noe mer enn det. Marius bor ikke i det området jeg bor å må dermed ta fly for å kommet hit. 

Per spurte om jeg kunne komme til han i helgen, men jeg forklarte at jeg hadde besøk, så det passet ikke. Vet ikke hvordan han har funnet ut at jeg hadde besøk av en annen mann, men det har han altså funnet ut av. Han ble dermed veldig sint og lei seg.. vi har aldri pratet om noe forhold eller noe i den duren, vi har kun møttes regelmessig i 4 uker. Ingen middager, kosekvelder eller noe sånt. 

Nå sitter jeg igjen med en helt forferdelig skyldfølelse… burde jeg ha dårlig samvittighet? Har jeg egentlig gjort noe galt?

Jeg har sagt unnskyld til Per, men det hjalp lite.. 

Anonymkode: 63921...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så lenge dere ikke har avtalt å være ekslusive så har du ingenting å ha dårlig samvittighet for.

Anonymkode: 0d0ad...b50

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja du burde ha dårlig samvittighet. Å ha en uforpliktende relasjon er ikke nødvendigvis ensbetydende med at man syns det er greit at den ene parten har det med flere. 

En uforpliktende relasjon kan godt være sex og kos, med en felles forståelse om at ingen ønsker å ta forholdet videre. Dersom man tenker å treffe andre, så bør det avklares på forhånd og helst avslutte relasjonen først. Du står fritt til å avslutte uten særlig oppstyr, siden det er uforpliktende. Men å ligge rundt og treffe flere menn samtidig er ganske så tacky. Ikke sikkert denne Marius hadde satt pris på det heller! 

Anonymkode: 64215...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart å snakke sammen og avklare premissene. Men han kan jo ikke forvente noe av deg uten å ha spurt heller da. Nå for tida, med Tinder og alt det der, så er enkelte forbindelser veldig løse, og da kan man ikke vite før man har spurt. Altså: hva er jeg for deg? Treffer du andre? Og alt sånt.

Anonymkode: 5d7d9...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...