AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Hei. Vi har en nydelig fantastisk liten pusekatt. Han er snart seks måneder og innepus. Jeg vurderer å skaffe en pus til slik at han har selskap de dagene vi ikke har fri. Datteren min skal begynne å gå tidligere hjem fra sfo etterhvert også. Men jeg trenger egentlig litt råd og tips til hva jeg kan gjøre og hva jeg bør tenke på og eventuelt om det er innafor? Hva bør jeg gjøre for at kattene skal ha det fint sammen og bli venner ? Anonymkode: adbb1...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Ville absolutt hatt to. De har mye glede av hverandre. Ta en på samme alder. Gi de mat sammen, godbiter sammen, lek med de sammen. Anonymkode: a5ad9...7f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Så unge katter går vanligvis overens ganske lett og fort men trenger såklart gradvis tilvenning uansett Anonymkode: f659d...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Tenk om pusen dere tar inn er veldig dominerende og vanskelig mot gamle pusen og så begynner han å mistrives. Så på tv en gruppe forskere fulgte alle kattene i en gate i England. En dame tok hjem flere katter og den opprinnelige katten ble plaget så mye (uten at menneskene i huset oppdaget det) at katten måtte rømme huset hver natt og på dagtid pleide han å besøke en eldre mann og sove og tilbringe tid og få kos der. Trist. 🙁 Anonymkode: a93de...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå