AnonymBruker Skrevet 29. januar #21 Del Skrevet 29. januar Jeg fikk opp en intuisjon om at bøygen er husarbeid og at han enten i tidligere forhold eller har sett foreldre oppleve gnisninger på grunn av husarbeid. Han er redd for å ikke strekke til og miste deg på grunn av dette. Du bør også prate litt med ham om hvordan samlivet til foreldrene hans oppleves for han i det daglige under oppveksten hans. Noe har muligens vært dysfunksjonelt og har skremt ham. Vil gjerne ga litt tilbakemelding for jeg bare øver meg. Anonymkode: 0fb73...dc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #22 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 1.26): Jeg fikk opp en intuisjon om at bøygen er husarbeid og at han enten i tidligere forhold eller har sett foreldre oppleve gnisninger på grunn av husarbeid. Han er redd for å ikke strekke til og miste deg på grunn av dette. Du bør også prate litt med ham om hvordan samlivet til foreldrene hans oppleves for han i det daglige under oppveksten hans. Noe har muligens vært dysfunksjonelt og har skremt ham. Vil gjerne ga litt tilbakemelding for jeg bare øver meg. Anonymkode: 0fb73...dc3 Ekspander Hei😊 Takk for svar❤️ Jeg vet ikke om husarbeid/ fordeling av husarbeid har vært et problem tidligere, det er godt mulig, men han har aldri snakket om det. Jeg har tenkt tanken selv da, for han er dårlig på å hjelpe til med bortrydding av mat/ oppvask når han er her hos meg. Orker ikke bli husmor.. han er også mindre forsiktig med tingene sine enn meg, komfyren f.eks, som han gir blaffen i om det brenner seg fast mat i osv. Min ser helt ny ut etter mange år😅 Så litt sånne ulikheter er der, men vet ikke om han har tenkt på det. Men jeg vet at du har sett riktig ang foreldrene hans, for det var det nok noe dysfunksjonelt ja. De ble skilt til slutt, vet at dette og alt rundt har preget han mye. Men likevel giftet han seg, også ble han skilt han også. Så han er nok litt brent barn. Jeg føler at han bare står med én fot inni dette forholdet med meg, han beskytter seg, merker jeg. Jeg tør ikke lene meg helt inn i forholdet før jeg føler at han også gjør det. Og det er mange faktorer her, det å flytte sammen på sikt er bare én av dem. Får du opp noe mer rundt dette? Noen som kan være til hjelp? Anonymkode: b994b...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå