AnonymBruker Skrevet 27. januar #21 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har aldri truffet noen mann noe annet sted enn internett, Og du er 40 år?? Wow Anonymkode: 267bd...92e 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar #22 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og du er 40 år?? Wow Anonymkode: 267bd...92e Ja? Da jeg var 22 møtte jeg min første kjæreste og samboer på Match som jeg var sammen med i 6 år, så en på Sukker som jeg var med i 8 år og fikk et barn med. I årene etter det har jeg aldri møtt én eneste mann å date utenom apper, selv om jeg er sosial, er ute med venner, jobber og driver med en mannsdominert hobby. Treffer jo bare opptatte menn, eller menn som er for unge eller gamle 🤷♀️ Anonymkode: 8ddf3...00b 2
AnonymBruker Skrevet 12. august #23 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 19.59): Dette er jo bare tull. På Møteplassen er det jo minst like mange kvinner som menn, og det er jo mange kvinner på Tinder og på andre apper også. Dessuten er jo alderen viktig, det du beskriver kanskje passer bedre for de yngre? For oss godt voksne er det hvertfall ikke sånn. Det er et mysterium med disse appene synes jeg at så mange finner noen der, og vi andre finner ingen. Jeg har gitt opp datingapper etter flere år på mange apper, men nå gidder jeg ikke mer. Jeg er kvinne, så det er jo et bevis på at det du påstår ikke stemmer. Jeg kjenner mange andre kvinner også som ikke klarer å finne noen på dating apper. Ja, du finner mange som vil griseprate eller ha et engangsopplegg. Men det er jo helt uinteressant for alle oss som er ute etter et fast forhold. Anonymkode: e2867...f1f Jeg klarer ikke å se hva som var tull med posten du kommenterte. Jeg har samme erfaring 🙂 i alle fall i byen jeg bor i er det så og si ingen damer som har noen bio, mange anonyme profiler med svarte bilder, evt natur eller noe. Jeg får korte svar - om jeg får svar, og alltid jeg som må ta kontakt først. Og nei, jeg er ikke en mann som liker alt og alle. Er ytterst få jeg blir nysgjerrige på. Jeg har hørt flere si at det er så mange flere menn enn damer på disse appene. Men det er ikke noe jeg tenker på. Jeg tar det som det er - de er bare ikke interessert i meg, så da går jeg bare raskt videre. Bruker disse appene mindre og mindre, og det er også ganske så befriende 😌 selv om det hadde vært gøy å få til en god kontakt med en som faktisk var interessert. Anonymkode: 05c94...c15 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #24 Skrevet 12. august Nå har jeg som mann relativt bra «suksess» på tinder. Jeg kan bekrefte at veldig få kvinner legger noe spesielt i bio. Jeg gjør heller ikke det. Har selvsagt krysset av ting jeg liker og hva jeg driver med selv. Samt noen få bilder. Tinder er nok ganske brutalt for mange. Damer på KG må gjerne messe inn i evigheten hvor mye personligheten betyr og at utseendet er laaangt ned på lista. Dette er også feil. Med det forbehold om at tinder brukes som en målestokk. Om Erling har krysset av at han liker de samme tingene som 9 andre menn har, men Erling er kjekk, så «vinner» Erling. De ni andre er da glemt. Det kan være en kald sannhet, men slik er dating apper. Anonymkode: e9713...4fb
AnonymBruker Skrevet 12. august #25 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nå har jeg som mann relativt bra «suksess» på tinder. Jeg kan bekrefte at veldig få kvinner legger noe spesielt i bio. Jeg gjør heller ikke det. Har selvsagt krysset av ting jeg liker og hva jeg driver med selv. Samt noen få bilder. Tinder er nok ganske brutalt for mange. Damer på KG må gjerne messe inn i evigheten hvor mye personligheten betyr og at utseendet er laaangt ned på lista. Dette er også feil. Med det forbehold om at tinder brukes som en målestokk. Om Erling har krysset av at han liker de samme tingene som 9 andre menn har, men Erling er kjekk, så «vinner» Erling. De ni andre er da glemt. Det kan være en kald sannhet, men slik er dating apper. Anonymkode: e9713...4fb Det er sannt, men det spørs for vi liler serrilst ikke bestandig samme type utsendet. Fortsatt mange som liker samme person. Om ikke, han er for kjekk for ei. Vi damer kan ha dårlig selvtilitt også eller vite når vi ikke tilbyr denne kjekkasen penhet nok, varierer. Noen har for mye innsikt, noen for lite, og alt imellom. Men det er utstrålingen på et bilde. Serriøst, en person kan være kjekk men utsrålingen gir noe den som sviper ikke går romantisk overens med. Så har vi dem som sviper på åpenbare playere og ikke forstår hvor det går galt. Så har vi dem som siden de har vært på tinder lenge nå priker unødvendig. Vi kvinner er jo veldig forskjellige og liker ulike ting, men noe er det som er felles i kroppspråk også. Noen gjør seg mer uattraktive enn nødvendig. Å det tror jeg skjer ofte. Tror også, du med personligheta di har langt større sjangse enn å kun møte damer hvor det stillestående utsendet må levere. Bare bevegelse kan bety mye, også negativt. Men jeg er naiv nok til å tro det egentlig er noen for alle, men at mange kan bli tinder skadd. Anonymkode: 4c03b...e6b
AnonymBruker Skrevet 12. august #26 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er sannt, men det spørs for vi liler serrilst ikke bestandig samme type utsendet. Fortsatt mange som liker samme person. Om ikke, han er for kjekk for ei. Vi damer kan ha dårlig selvtilitt også eller vite når vi ikke tilbyr denne kjekkasen penhet nok, varierer. Noen har for mye innsikt, noen for lite, og alt imellom. Men det er utstrålingen på et bilde. Serriøst, en person kan være kjekk men utsrålingen gir noe den som sviper ikke går romantisk overens med. Så har vi dem som sviper på åpenbare playere og ikke forstår hvor det går galt. Så har vi dem som siden de har vært på tinder lenge nå priker unødvendig. Vi kvinner er jo veldig forskjellige og liker ulike ting, men noe er det som er felles i kroppspråk også. Noen gjør seg mer uattraktive enn nødvendig. Å det tror jeg skjer ofte. Tror også, du med personligheta di har langt større sjangse enn å kun møte damer hvor det stillestående utsendet må levere. Bare bevegelse kan bety mye, også negativt. Men jeg er naiv nok til å tro det egentlig er noen for alle, men at mange kan bli tinder skadd. Anonymkode: 4c03b...e6b Men det du sier viser seg i stor grad ikke å stemme. Tinder er et «numbers game». Jeg vil tippe at kvinner i likhet med menn bruker kanskje 1-3 sek på sveipe bort noen de ikke liker. Hva liker de ikke? Ansiktet som poppet opp på skjermen din, drit i interesser eller bio. Tilfeldigvis er de som sanker flest likes de som er mest attraktiv. Og damer flest går for de samme. Tinder er ikke konstruert som en sjelegranskende søken på «hva er det egentlig jeg ser etter?». Som du selv peker på, «utstråling på bilde». Raske inntrykk og rask sveiping. Anonymkode: e9713...4fb
AnonymBruker Skrevet 12. august #27 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det du sier viser seg i stor grad ikke å stemme. Tinder er et «numbers game». Jeg vil tippe at kvinner i likhet med menn bruker kanskje 1-3 sek på sveipe bort noen de ikke liker. Hva liker de ikke? Ansiktet som poppet opp på skjermen din, drit i interesser eller bio. Tilfeldigvis er de som sanker flest likes de som er mest attraktiv. Og damer flest går for de samme. Tinder er ikke konstruert som en sjelegranskende søken på «hva er det egentlig jeg ser etter?». Som du selv peker på, «utstråling på bilde». Raske inntrykk og rask sveiping. Anonymkode: e9713...4fb Men han trenger ikke være pen/kjekk - men se hyggelig ut, og ikke potensielt gal/sprø. Anonymkode: ac253...779
AnonymBruker Skrevet 12. august #28 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Men han trenger ikke være pen/kjekk - men se hyggelig ut, og ikke potensielt gal/sprø. Anonymkode: ac253...779 People tend to associate physical attractiveness with positive personality traits, a phenomenon known as the physical attractiveness stereotype or the "beautiful-is-good" stereotype. This bias leads individuals to assume that attractive people are also kind, intelligent, and trustworthy. Studies on this phenomenon have been ongoing since the 1970s. Som du ser så har det vært forskning på dette i 50 år. Det kan være at det er noe i det. Det er som å være den personen som skriker ut at «jeg blir ikke påvirket av reklame.» Jo, alle blir det. Anonymkode: e9713...4fb
umAxa Skrevet 12. august #29 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 17.07): Hvis det er noen sosialantropologer der ute som har svar, eller andre som har teorier, så kjør på:) Min åpenbare teori er at det "takes a village to raise a child" gjelder enda selv i voksen alder. Vi er på vei i en tid der voksende andel menn kan gå jomfru til langt over 30 årene, og mangelen på sosial erfaringer i viktige år av livet leder til svært sosial dysfunksjonelle menn (og kvinner) som er der ute og går. Dette leder naturligvis til at man fantaserer, og romantiserer virkeligheten for å fylle en manglende erfaring. Dette er merkbar hos menn, som utspiller seg i form av et overdrevent intimt og nær relasjon med en kvinne de knapt har hilst på. Litt synd at det er slik, men ikke utsett deg selv for det.
AnonymBruker Skrevet 12. august #30 Skrevet 12. august Dette er enkelt og greit fordi mange mennesker er dumme. De skjønner ikke noen ting. Og da selvfølgelig heller ikke hvordan de skal presentere seg på nett. Trodde du at alle mennesker har samme iq? Mens noen bare velger å oppføre seg idiot? Anonymkode: a9c70...caf
AnonymBruker Skrevet 12. august #31 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): People tend to associate physical attractiveness with positive personality traits, a phenomenon known as the physical attractiveness stereotype or the "beautiful-is-good" stereotype. This bias leads individuals to assume that attractive people are also kind, intelligent, and trustworthy. Studies on this phenomenon have been ongoing since the 1970s. Som du ser så har det vært forskning på dette i 50 år. Det kan være at det er noe i det. Det er som å være den personen som skriker ut at «jeg blir ikke påvirket av reklame.» Jo, alle blir det. Anonymkode: e9713...4fb Dette er jeg fullt klar over. Det er vanskelig med kjendiser som eksempler, men jeg ville f eks valgt Odd Nordstoga foran en (ung) Brad Pitt. Enda Brad Pitt var vanvittig kjekk! Anonymkode: ac253...779
AnonymBruker Skrevet 12. august #32 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er jeg fullt klar over. Det er vanskelig med kjendiser som eksempler, men jeg ville f eks valgt Odd Nordstoga foran en (ung) Brad Pitt. Enda Brad Pitt var vanvittig kjekk! Anonymkode: ac253...779 Og det er vel og bra for deg. Saken er at et overveiende flertall hadde valgt en ung Brad Pitt. Og det er poenget. Anonymkode: e9713...4fb
AnonymBruker Skrevet 12. august #33 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og det er vel og bra for deg. Saken er at et overveiende flertall hadde valgt en ung Brad Pitt. Og det er poenget. Anonymkode: e9713...4fb Men nå er mannlig skjønnhet svært sjelden. Det finnes kanskje én av 10 millioner menn som har et sånt utseende, mens kanskje 1 av 1000 kvinner faktisk er vakker. Anonymkode: ac253...779
AnonymBruker Skrevet 12. august #34 Skrevet 12. august Og menn på apper ( selv de som ser ut som troll) velger digge damer. Så vel begge kjønn velger de flotteste. Helt fair, men kun men griner om det. Og nei menn sveiper ikke egentlig på flere. De sveiper på alle først og tar de vekk etterpå. Første sveipen betyr ikke noe. Anonymkode: cd115...3f8 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #35 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og menn på apper ( selv de som ser ut som troll) velger digge damer. Så vel begge kjønn velger de flotteste. Helt fair, men kun men griner om det. Og nei menn sveiper ikke egentlig på flere. De sveiper på alle først og tar de vekk etterpå. Første sveipen betyr ikke noe. Anonymkode: cd115...3f8 Det er vel nok av tilfeller hvor menn sveiper de de tror har sjans på, så reagerer kvinnene på at de kanskje ikke er helt der de tror selv mtp attraktivitet. Tror som oftest det gir en god pekepinn. Like barn leker best. Anonymkode: e9713...4fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå