rundtomkring Skrevet 26. januar #1 Del Skrevet 26. januar Jeg har kommet til et punkt nå hvor grepet mitt er for svakt til å få god progresjon i hvor mye jeg løfter. Spesielt ved markløft er dette merkbart, da grepet gir etter lenge før beina. Har noen tips til gode løftestropper? Det fins så mye forskjellig der ute, så tenkte kanskje noen her hadde erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar https://www.xxl.no/titan-life-leather-lifting-straps-loftestropper-brun/p/1215438_1_Style?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=paid_search&utm_campaign=&utm_campaignid=21257771888&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAneK8BhAVEiwAoy2HYXMIJY28GRfbNU3UIWt7llnRWtRpzii6CM8ZP_nX-2pTLQzDf0M1UxoCnLYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds https://www.gymgrossisten.no/lifting-straps/130275-999.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=00%3A pmax_gym equipment_no&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAneK8BhAVEiwAoy2HYT9NxkCJJyRYh_P7mRyC7gCUium0tb5ij-JuIv7L8Yk9PqCZht64UhoCjoEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Har hatt begge disse og syns de fungerer som de skal Er en kjempeforskjell å løfte med det. Da slipper man greps-fokuset og kan bare fokusere om å treffe de musklene du ønsker. Så anbefaler veldig å teste! Anonymkode: 8dbf0...4fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar Er det bedre med stropper enn f.eks hansker når man får vondt inne i henda..? Anonymkode: d00a8...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Har aldri prøvd hansker, da jeg ikke opplever vondt i hendene som et problem, men grepsstyrken når det blir for tungt. Men du vil jo få et bedre grep med de, så vil nok hjelpe ja, samtidig som du jobber med grepsstyrken. Anonymkode: 8dbf0...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå