hecuba Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Ta testen her her. Du er Dronning Amidala! Du er velutdannet og dyktig i det meste du foretar deg, og er oppriktig opptatt av at alle skal ha det trygt og godt. Du er svært vakker. Du sørger alltid for at klær, sminke og hår er perfekt til alle anledninger Jeg som hadde håpet på Yoda.. kan ha noe med at jeg var over 1m høy.
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Du er Anakin Skywalker! Du vet egentlig hva som er riktig og galt, men utsikten til større makt er i ferd med å tåkelegge dine gode sider. Når alt kommer til alt, er du villig til å ofre alt for å oppnå det du begjærer. Dette får katastrofale følger!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. mars 2006 #3 Skrevet 6. mars 2006 Du er Jabba the Hut! Synd å si det, men du er rett og slett utrolig feit! En slankekur eller to kunne helt klart gjort stor nytte for seg. Du er dessuten relativt ondskapsfull, og glad i livets syndige sider.
Gjest GreenSky Skrevet 6. mars 2006 #4 Skrevet 6. mars 2006 Ta testen her her. Du er Dronning Amidala! ← Jeg og.
Gjest Aloha Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Herre min hatt! Du er Darth Vader! Du er ondskapen selv, og ser rett og slett skikkelig skummel ut. Mye tyder på at din tunge pust og mørke maske er meget egnet til å skremme livskiten ut av de fleste som møter deg. Men kan det være noe godt på bunnen likevel...? Dette stemmer ikke helt altså...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. mars 2006 #6 Skrevet 6. mars 2006 Du å je, Aloha, du å je... vi er KGs avskum!
Gjest Aloha Skrevet 6. mars 2006 #7 Skrevet 6. mars 2006 Du å je, Aloha, du å je... vi er KGs avskum! ← Hehe... det er enda godt vi er to!
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #10 Skrevet 9. mars 2006 Du er Anakin Skywalker! Du vet egentlig hva som er riktig og galt, men utsikten til større makt er i ferd med å tåkelegge dine gode sider. Når alt kommer til alt, er du villig til å ofre alt for å oppnå det du begjærer. Dette får katastrofale følger!
Gjest Bite me Skrevet 9. mars 2006 #11 Skrevet 9. mars 2006 Samme som Hecuba, altså Dronning Amidala!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå