AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg er en kvinne på 40 år. Alltid hatt litt dårlig selvtillit, og vært rolig og sjenert. Vært litt uheldig med forskjellig opp gjennom tiden. Men poenget er at nå sitter jeg her, uten familie, og med ett par venninner. De har barn og er i familiebobla. Jeg er singel og uten barn som jeg alltid har drømt om. Jeg hører ikke til noe sted. Må starte helt fra bunn og danne meg ett nettverk, men det er så vanskelig, spesielt med min selvtillit og dårlig sosial kompetanse fra tidligere. Jeg er introvert, men har behov for tilknytning og tilhørighet, og liker jo å være sosial av og til. Det er så ensomt å ikke høre til noe sted, og ikke klare å danne ett nettverk. Men jeg må prøve igjen, men hvordan klare det? Anonymkode: 5b9a7...b95 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Meld deg inn i et kor, en strikkeklubb, en frivillig organisasjon, et løpelag, en isbadegruppe, eller noe annet som du kunne synes var gøy eller interessant. Anonymkode: 2142d...43f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå