AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Kan man fryse allerede kuttede pølsebiter til hund? Også å tine dem og bruke på nytt? Blir de ødelagte da? Anonymkode: 919c8...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Ja, det gjør jeg hele tiden. Fryser små ostebiter også, veldig kjekt å ha i fryseren til trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kan man fryse allerede kuttede pølsebiter til hund? Også å tine dem og bruke på nytt? Blir de ødelagte da? Anonymkode: 919c8...aa2 Så lenge dyret vil spise dem etterpå så frys i vei. Når du åpner produktet fryser du ned resten av det du ikke bruker der og da i passe biter. Anonymkode: 975ec...c52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Noen ganger lurer jeg på hva folk bruker fryseren til. Anonymkode: 6ba27...253 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen ganger lurer jeg på hva folk bruker fryseren til. Anonymkode: 6ba27...253 Lik... Anonymkode: 311f8...37b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden pølser er full av salt og alskens rare stoffer. Så jeg gir aldri min hund pølser Anonymkode: b69a5...8c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): pølser er full av salt og alskens rare stoffer. Så jeg gir aldri min hund pølser Anonymkode: b69a5...8c7 Ok. Men nå var det ikke det hun lurte på da. Anonymkode: a6898...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå