Gå til innhold

Onlyfans, hvordan få følgere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Opprettet en konto for å forhåpentligvis tjene litt ekstra. 
Noen med erfaring på hvordan å bli «kjent»? Altså få et par følgere. Kan ikke dele link på andre sosiale media da jeg ikke har det, og er anonym.

Anonymkode: c8143...e65

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må legge ut klipp og bilder, noen gratis for å lokke folk til din profil og abb.

Anonymkode: 9432d...154

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selge ræva si og sjelen sin for usle penger. Hva med å skaffe deg en skikkelig jobb, eller er du så lat?? Dumme nek har onlyfans, normale folk jobber i skikkelige jobber. 

Anonymkode: e62c3...b54

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hei!

Opprettet en konto for å forhåpentligvis tjene litt ekstra. 
Noen med erfaring på hvordan å bli «kjent»? Altså få et par følgere. Kan ikke dele link på andre sosiale media da jeg ikke har det, og er anonym.

Anonymkode: c8143...e65

Du må nesten bruke sosiale medier til å promotere deg selv. Hvordan ellers har du tenkt at du skal nå ut til folk? Det er millioner av folk som lager onlyfans. Du må rett og slett reklamere for deg selv. Følgerene kommer ikke løpende av seg selv.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De jeg har sett som lager seg onlyfans bruker sosiale medier, spesielt Instagram for å reklamere for seg selv. De legger også ut noen klipp gratis. Du kommer nok neppe unna dette TS.

Anonymkode: 9762f...c40

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke drive hor, ikke gjør det.

Men om du likevel har bestemt deg så må du nesten bruke sosiale medier, men litt lurt. Det vil si at du ikke bryter Terms of Service. På memesider hvor vi gjør narr av tweetene så er det mange med bio hvor det bare står "of brukernavn" med emoji som 😻🫦🐱🍑🍒🍆 osv som kommenterer på profiler med en del følgere. 

Du må også nesten finne en gimmick som gjør at du skiller deg ut siden det er så mange generiske hoes. 

Og ikke tro at copyright gjelder, er det på OnlyFans så er det offentlig tilgjengelig (det finnes sider søkemotorer ikke kan finne, og det finnes søkemotorer kan finne men ikke søke i (deep web (må ikke forveksles med dark web)) og her er det bilder av norske jenter sendt i privat sammenheng og det er bilder av jenter drita på Sunny Beach. Nora Mørch-bildene f.eks kommer alltid til å være der.

Det er ikke bare "sånne som tror på Gud og sånn" som advarer mot hor, det er en grunn til at det fortsatt er sånn selv i disse seksuelt frigjorte dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du må dele MYE, gjerne daglig, både på OF, Instagram og gjerne Tiktok/Reddit/Snap. I tillegg må du selvfølgelig være pen nok og ha bra nok innhold, samt en god porsjon flaks.

Anonymkode: 44e08...8f3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selge ræva si og sjelen sin for usle penger. Hva med å skaffe deg en skikkelig jobb, eller er du så lat?? Dumme nek har onlyfans, normale folk jobber i skikkelige jobber. 

Hold kjeft med den moralismen. Folk som deg er kvalme.

Anonymkode: 97d09...16d

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er også noen som tjener gode penger, dumt å være så generaliserende. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes mye annet man kan tjene litt ekstra penger på, så jeg forstår ikke hvorfor man er nødt til å bruke seg selv for å tjene penger. Hvor er selvrespekten?

Anonymkode: 2f3fd...95d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Twitter er en slags uformell hovedplattform for dette. Spesielt siden Musk tok over. På Insta er det mye sensur, men man unngår det ofte at du må klikke på linker under profilbildet, så igjen tar deg videre til der man skal. Man har også SnapChat, TikTok. 

Det er bare fint at man er såpass attraktiv at man kan tjene penger på sitt eget utseende. Man er heldig på den måten og det er ikke noe vits å stresse med "tradisjonelle" ting og ta imot ordre fra en sjef i en såkalt "vanlig jobb" til luselønn. 

I dagens verden er det eneste som teller med tanke på penger er hvor mye man har i formue og da utnytter de fleste de overtakene de selv har til sin egen fordel. 

Så er TS attraktiv og sexy, så er det bare å kjøre på med OF. Det smarteste er å finne ut din egen nisje, og da mener jeg ikke fotfetisj, det er altfor mange innenfor det området. Det er også mange som bare gjør vanlige nakenbilder. 

Så et tips til TS er å finne en alternativ nisje som du selv liker, kan være et par fetisjer, kombinert med andre ting. Det er også viktig å bestemme seg for om du liker å være mer bare "submissive og søt" i din fremtoning eller mer "dominant og bossy". Disse personligheter tiltrekker forskjellige fans. 

Anonymkode: 85447...8c9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hold kjeft med den moralismen. Folk som deg er kvalme.

Anonymkode: 97d09...16d

Og du er kvalm som skriver dette. Det finnes verdige yrker en kan tjene penger på. Ingen blir rike av å selge ræva si på nett. Dette vet alle!!!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
norw skrev (36 minutter siden):

Er også noen som tjener gode penger, dumt å være så generaliserende. 

De er veldig få du. Kvinner er så dumme. Nek!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Enig! Kommer aldri til å si at prostitusjon er greit. Dette er enda verre enn å stå på et gatehjørne, syns jeg. 

Anonymkode: fa3cb...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og du er kvalm som skriver dette. Det finnes verdige yrker en kan tjene penger på. Ingen blir rike av å selge ræva si på nett. Dette vet alle!!!

Og ingen blir rike av en 9-4 jobb på kontor. Jeg skjønner de som vil starte med onlyfans, hvis man er en person med alle utgifter alene og ikke veldig høy lønn, særlig nå som alt er blitt veldig dyrt, så blir det fristende å gjøre noe så man kan tjene endel på kort tid. Kanskje man ikke har tid til en ekstrajobb der man må møte opp fysisk- i tillegg til en 100% jobb. Det er ikke ideelt å drive med onlyfans, men jeg kan skjønne at noen gjør det. 

Anonymkode: e952b...c62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og ingen blir rike av en 9-4 jobb på kontor. Jeg skjønner de som vil starte med onlyfans, hvis man er en person med alle utgifter alene og ikke veldig høy lønn, særlig nå som alt er blitt veldig dyrt, så blir det fristende å gjøre noe så man kan tjene endel på kort tid. Kanskje man ikke har tid til en ekstrajobb der man må møte opp fysisk- i tillegg til en 100% jobb. Det er ikke ideelt å drive med onlyfans, men jeg kan skjønne at noen gjør det. 

Anonymkode: e952b...c62

Jeg vil heller beholde verdigheten og være fattig enn å selge alt som heter verdighet for penger. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg vil heller beholde verdigheten og være fattig enn å selge alt som heter verdighet for penger. 

Lol, bare shut the fvck up din Handmaid's Tale tilhenger. 

Det du sier er feil, for er det noe som er totalt nedverdigende, så er det nettopp å være FATTIG i en brutal kapitalistisk verden der ingen viser deg noe nåde. 

Det er INGEN verdighet i å være fattig og det kapitalistiske systemet viser INGEN nåde mot verken fattige eller syke. 

Verdigheten er ikke akkurat høy når man må stå i matkø eller å måtte sende søknad om sosialhjelp til en sadist i NAV med kontoutskrifter for de siste 3 månedene, slik at du får et patetisk beløp å leve av som til og med SIFO ler av og har konkludert med at ikke er i nærheten av å kunne leve av. 

Verdigheten er også på bunnpunktet når man er utplassert helt gratis hos en arbeidsgiver i regi av NAV og man selger sin egen arbeidskraft igjen for småpenger. 

Morsomt med folk som tenner på alle plugger på de som vurderer OnlyFans. Hadde dere heller tent på alle sylindre på grunn av  fattigdommen her i landet, og gjøre noe med kapitalistene som går fra å være rike til å være enda rikere, så hadde det vært langt bedre å rette sinnet mot eskalerende klasse- og inntektsforskjeller. 

La nå folk som er "kvalifisert til OnlyFans" å drive nettopp med det om de har utseendet og personligheten på plass. Og TS trenger ikke din tillatelse heller.

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Lol, bare shut the fvck up din Handmaid's Tale tilhenger. 

Det du sier er feil, for er det noe som er totalt nedverdigende, så er det nettopp å være FATTIG i en brutal kapitalistisk verden der ingen viser deg noe nåde. 

Det er INGEN verdighet i å være fattig og det kapitalistiske systemet viser INGEN nåde mot verken fattige eller syke. 

Verdigheten er ikke akkurat høy når man må stå i matkø eller å måtte sende søknad om sosialhjelp til en sadist i NAV med kontoutskrifter for de siste 3 månedene, slik at du får et patetisk beløp å leve av som til og med SIFO ler av og har konkludert med at ikke er i nærheten av å kunne leve av. 

Verdigheten er også på bunnpunktet når man er utplassert helt gratis hos en arbeidsgiver i regi av NAV og man selger sin egen arbeidskraft igjen for småpenger. 

Morsomt med folk som tenner på alle plugger på de som vurderer OnlyFans. Hadde dere heller tent på alle sylindre på grunn av  fattigdommen her i landet, og gjøre noe med kapitalistene som går fra å være rike til å være enda rikere, så hadde det vært langt bedre å rette sinnet mot eskalerende klasse- og inntektsforskjeller. 

La nå folk som er "kvalifisert til OnlyFans" å drive nettopp med det om de har utseendet og personligheten på plass. Og TS trenger ikke din tillatelse heller.

Jeg sier bare hva JEG vil og jeg mener det. Jeg har de pengene jeg trenger jeg. Men jeg ville velge fattigdom framfor en karriers på OF. Sånn er det med den saken. Til tross for din tordentale :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jobb er jobb, bedre å selge ræva si enn å gå på nav.

Anonymkode: efbe4...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...